اٌستادان وب ، انتخابی اٌستادانه 

اٌستادان وب

مزایای هاست وردپرس نسبت به هاست معمولی

چرا برخی از ازائه دهنده میزبنی هاست توصیه میکنند که از هاست وردپرس استفاده کنید. اصلا این نوع هاست با مابقی چه تفاوتی دارد. در این مقاله به تمامی سوالات شما پاسخ داده شده.
هاست وردپرس
فهرست مطالب

مزایای هاست وردپرس نسبت به هاست معمولی

برای خیلی از افراد همیشه سوال بوده است که وقتی طراحی سایت خود را با وردپرس میخواهند انجام دهند حتما باید از هاست وردپرس استفاده کنند یا نه! ما در مقاله هاست چیست؟ یک توضیح کامل و جامع راجع به هاست و نوع فعالیت آن و حتی انواع هاست ها داده ایم. در این مقاله از استادان وب سعی داریم به طور کامل راجع به هاست وردپرس صحبت کنیم و اینکه این نوع هاست چه مزایایی برای وردپرس کاران خوهد داشت پس همراه ما باشید.

هاست وردپرس چیست؟

هاست وردپرس در حقیقت یک نو سرویس میزبانی است که برای سایت های طراحی شده با وردپرس مورد استفاده قرار میگیرد. در حقیقت این نوع میزبانی نقاط ضعفی که در این نوع سیستم مدیریت محتوا یعینی وردپرس وجود دارد را پوشش میدهند. از اونجایی که استفاده از وردپرس باعث میشود که منابع زیادی از هاست مورد استفاده قرار بگیرد و هاست وردپرسی باعث میشود که منابع بیشتری به سایت های وردپرسی تعلق بگیرد و همچینین باعث افزایش قدرت سرورها میشود که رابطه ی مستقیمی با کاهش تعداد سایت های موجود روی سرورها دارد.

بالاتر گفتیم که شاید فکر کنید که فقط وب سایت هایی که از وردپرس استفاده میکنند میتوانند از این نوع سرویس میزبانی فقط استفاده کنند. ولی پاسخ این سوال خیر است چون شما با هرکدام یک از ابزارهای طراحی وب سایت استفاده میکنید میتوانید از این نوع سرویس استفاده کنید. نصب هاست وردپرسی حالا با توجه به شرکت ارائه دهنده هاستیگ کمی متفاوت است ولی درکل نصب وردپرس رو اینوع هاست کار آسان میباشد.

آیا  برای سایت وردپرسی باید از هاست وردپرس استفاده کرد؟

این هم یکی از سوالاتی است که هرکس تازه شروع به کار طراحی سایت کرده است شاید پیش بیاید. خیلی ها میگوییند حالا چون که این نوع هاست مخصوص وب سایت های وردپرسی است پس حتما باید از این نوع استفاده کرد. پاسخ این سوال هم مانند سوال قبلی خیر است. تنها دو فاکتور مهم وجود دارد که شما باید هنگام انتخاب هاست برای وبسایت وردپرسی خود دقت کنید که شامل پشتیبانی از MySQL 5.6 به بعد و PHP 5.6.40 به بعد است. اگر هاستی که قرار است تهیه کنید این دو فاکتور را دارد شما میتوانید از این برای وبسایت وردپرسی خود استفاده کنید.

هاست وردپرسی

ویژگی های هاست وردپرس

با توجه به توصیه هایی که نسبت به ین نوع هاست میشود بی شک یک سری مزایایی وجود دارد آن را نسبت به مابقی رقبای های خود متمایز کرده است. حالا میخواهیم مزایای این نوع سرویس میزبانی را بررسی کنیم.

افزایش سرعت لود وب سایت

یکی از مهم ترین فاکتورهای وبسایت شما را نسبت به مابقی رقبا از دید کاربر برتر میکند مسئله سرعت لود وب سایت میباشد. شما تصور کنید دنبال یک مطلب در گوگل میگردید و چندتا صفحه را باز میکنید که پاسخ را بگیرید بی شک اول به سراغ اون صفحه ای میروید که با سرعت بالاتری و زودتر لود شده است. پس یکی از مهم ترین فاکتوها حتی از نظر سئویی میباشد. هاست وردپرس برای منابع زیادی که در اختبار کاربران خود قرار میدهد باعث افزایش سرعت لود سایت و حتی تصاویر میشود.حتی استفاده از هاست وردپرسی اشتراکی نسبت به مابقی موارد اشتراکی بخاطر سرعت بالای ان بیشتر توصیه میشود.

به روز بودن نرم افزار

اگر اهل کار با وردپرس هستید متوجه تعداد به روزرسانی هایی موجود هستید. اکثر افراد اینکار را فراموش میکنند. به روزرسانی باعث میشود که شما حفره های امنیتی و باگ هایی که وجود دارد را رفع کنید. این کار باعث بهبود وب سایت شما خواهد شد و عملکرد سایت شما را بهبود میدهد. پس به روز بودن نرم افزار یکی دیگر از وجه تمایز هاست وردپرسی میباشد.

امنیت بالا

یکی از مهم ترین ویژگی هر وب سایت امنیت بالای آن است چون وقتی امنیت بالایی وجود داشته باشد شما هم از نظر گوگل هم هم کاربر نسبت به سایر رقبا برتری بیشتری دارید وقتی شما از یک سرویس میزبانی با امنیت بالا استفاده میکنید ناخوادآگاه باعث بالاتر رفتن امنیت کلی سایت شما میشود. حالا توصیه میشود تا دیر نشده مقاله افزایش امنیت وب سایت  را مطالعه کنید تا به کمک مطالب و نکاتی که ذکر شده امنیت خود را بالا ببرید.

سادگی افزودن گواهینامه‌های SSL

داشتن گواهینامه ssl یکی از ملاک های امنیت بالای وب سایت است که توصیه میشود هر وب سایتی مخوصا فروشگاهی این گواهینامه را استفاده کنند چون در اون صورت امکان به سرقت رفتن اطلاعات کاربران نخواهد شد. با کمک هاست وردپرس شما به راحتی میتوانید این گواهینامه را روی وب سایت خود نصب کنید و امنیت خود را به بالاترین حد ممکن برسانید.

وردپرس هاستینگ

مطلب پایانی

در مقایسه میزبانی وردپرس و میزبانی وب معمولی، هیچ انتخاب صد در صدی وجود ندارد. اینکه کدام سرویس را انتخاب می‌کنید در نهایت به نوع برنامه میزبانی مورد نظر، بودجه و میزان انتظاری که از هاست خود در هنگام اجرای سایت خود دارید، بستگی دارد.

تفاوت اصلی بین میزبانی وردپرس و میزبانی وب خدماتی است که آنها ارائه می‌دهند. بنابراین اگر به دنبال یک سرویس عمومی‌هستید، میزبانی وب ممکن است برای شما مناسب باشد. اما اگر به دنبال یک سرویس مناسب هستید که برای عملکرد وردپرس بهینه شده باشد، میزبان وردپرس مناسب شماست بازهم باید تمامی موارد و انتظاراتی که شما از یک هاست دارید را در نظر بگیرید سپس اقدام به انتخا ب و خرید آن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر خودتان با ما به اشتراک بگذارید  ( اٌستادان وب )

دسته بندی مقالات

ممکن است دوست داشته باشید !

نیاز به راهنمایی دارید  ؟

نام و شماره خود را برای ما ارسال کنید در اسرع وقت با شما تماس گرفته میشود

20 دقیقه مشاوره رایگان

خوشحالیم که بیش از 2 دقیقه در سایت ما بودی!

برای استفاده از مشاوره رایگان ما میتونی شمارت رو وارد کنی تا باهات تماس بگیریم.