اٌستادان وب ، انتخابی اٌستادانه 

اٌستادان وب

معرفی افزونه ضروری وردپرس

در این مقاله سعی داریم افرونه پرکاربرد وردپرس را جهت یک طراحی وبسایت حرفه ای با وردپرس به شما معرفی کنیم.
افزونه ضروری وردپرس
فهرست مطالب

معرفی افزونه ضروری وردپرس

یکی از پرکاربردترین ابزارهای طراحی وب سایت درحال حاضر سیستم مدیریت محتوای وردپرس میباشد. در اصل این سیستم مدیریت محتوا که بسیار در بین افراد و طراحان وب جا افتاده است به کمک افزونه وردپرس یک طراحی سایت جامع و کامل میتوانید داشته باشید.ا توجه به اینکه پایه خیلی از وسایت ها به یک شکل میباشد پس یک سری افزونه پرکاربرد و ضروری وردپرس وجود دارد که اکثر وبسایتها باید از ان استفاده کنند.ما در این مقاله از استادان وب قصد داریم افزونه ضروری وردپرس را به شما معرفی کنیم تا شماهم اگر در ابتدای کار هستید و به دنبال آموزش طراحی سایت هستید تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

افزونه ضروری وردپرس

یک سری از پلاگین ها هستند که برای هر وبسایتی که قصد دارد بهترین عملکرد در افزایش سرعت لود وب سایت و افزایش امنیت سایت و همچنین سئو وبسایت را داشته باشد باید از این چند افزونه ضروری وردپرس استفاده کنند. ما رد ادامه قصد داریم تمامی این افزونه های ضروری و پرکاربرد را برای شما داشته باشیم. از آنجایی که شما به عنوان مدیر یا طراح سایت باید اطلاعات کافی راجع به هزاران افزونه موجود در مخزن وردپرس را داشتته باشید پس همراه ما باشید.

افزونه ضروری وردپرس افزایش سرعت لود

افزونه ضروری وردپرس جهت افزایش سرعت لود

یکی از مهم ترین رکن های سئو هرسایتی که هم از نظر گوگل و هم کاربران خیلی مورد توجه قرار میگیرد سرعت لود وبسایت میباشد.از آنجایی که با افزایش سرعت اینترنت دیگر افراد صبوری قدیم را برای باز شدن یک صفحه اینترنت ندارند پس بالا بودن سرعت لود برای کاهش نرخ پرش بسیار مهم میباشد یک سری افزونه ضروری وردپرس هستند که وظیفه این را دارند که سرعت لود سایت را افزایش دهند

افزونه ضروری وردپرس WP Rocket

پلاگین کاربردی WP Rocket بهترین افزونه برای افزایش سرعت سایت‌های وردپرسی می‌باشد، کش کردن صفحات سایت، فشرده‌سازی فایل‌های موجو در وبسایت، بارگذاری به موقع تصاویر برخی از امکانات این افزونه محبوب است. این افزونه به بهترین شکل ممکن در بهبود سرعت سایت شما کمک بسیاری می‌کند. لازم به ذکر است که این افزونه تنها در نسخه پرمیوم ارائه شده است و نسخه رایگان ندارد.

افزونه ضروری سئو وردپرس

افزونه ضروری ورپرس جهت سئو سایت

سئو وبساتی یک بخش مهمی از موفق بودن یک سایت میباشد. اینکه شما یک سایت داشته باشید و در نتایج نباشید هیچ سودی برای شما نخواهد داشت شما با رعایت تمام موارد سئو سایت میتوانید به راحتی در نتایج برتر گوگل قرار بگیرید. یک سری از افزونه ضروری وردپرس که کمک بسیار زیادی برای بهبود سئوی داخلی سایت شما خواهند داشت موارد زیر میاشند:

افزونه ضروری وردپرس YOAST و Rank math

پلاگین یواست و رنک مث جز افزونه سئو وردپرس میباشند که شما باید از یکی از این دو مورد استفاده کنید. یواست و رنک مث به شما کمک میکنند که تمام اصولی که باید در سئو داخلی سایت رعایت کنید را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. این دو پلاگین هم در نسخه های رایگان هم پولی ارائه میشوند که خدماتی که در نسخه رایگان رنک مث ارائه میشود خیلی یشتر از نسخه رایگان یواست میباشد.

افزونه ضروری امنیتی وردپرس

افزونه ضروری وردپرس جهت امنیت سایت

امنیت وبسایت از نظر گوگ خیلی پراهمیت است از آنجایی که مهم ترین فاکتور گوگل جهت رتبه ندی میزان رضایت کارران از سایت میباشد پس اینکه یک وسایت از امنیت الایی برخوردار باشد بسیار مهم میباشد.توصیه میشود در کنار استفاده از افزونه امنیتی وردپرس حتما جهت دریافت گواهینامه ssl اقدام کنید. یک سری از پلاگین ها هستند که امنیت بیشتری را برای سایتها فراهم میکنند.

افزونه امنیتی وردپرس Astra Web Security

این افزونه به تازگی درمیان کاربران محبوبیت زیادی کسب کرده است.که بیش از 100 هزار بار دانلود و نصب شده است. Astra Web Securit از وب سایت شما در برابر ربات ها و اسپم ها محافظت میکند و همچنین بیش از صدنوع تهدیدی که ممکن است برای هر وب سایتی وجود داشته باشد جلوگیری میکند.این پلاگین به صورت رایگان و غیررایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است.

افزونه ضروری فروشگاهی وردپرس

افزونه ضروری وردپرس برای وبسایت فروشگاهی

وبسایت های فروشگاهی علاوه بر تمام افزونه ضروری وردپرس پایه ای که تا به الان گفتیم نیازمند یک سری افزونه فروشگاهی میباشد که مدیران سایت بتوانند به راحتی فروش محصولات خود را مدیریت کنند. نحوه ی قرار گرفتن محصولات و مدیریت موجودی و خیلی از موارد دیگر را شما باید به کمک پلاگین های فروشگاهی مدیریت کنید.

افزونه فروشگاهی ووکامرس

ووکامرس یکی از محبوب ترین افزونه فروشگاهی است . این پلاگین فروشگاهی با تمامی ابعاد وب سایت ها سازگاری دارد. یکی از مهم ترین ویژگی هایی که ووکامرس دارد سازگاری با انواع قالب ها و افزونه های دیگر میباشد و کمتر موردی پیش میاد که ووکامرس با یک افزونه دیگر دچار اختلال شود همین مسئله باعث محبوبیت بیشتر این پلاگین فروشگاهی شده است.

مطلب پایانی

همانطور که گفتیم افزونه‌های فراوانی وجود دارند که استفاده از آن‌ها در ساخت و طراحی یک وبسایت وردپرسی لازم هستند، و ممکن است به دلیل زیاد بودن پلاگین‌ها در انتخاب آنها دچار سردرگمی شوید به همین دلیل در این مقاله افزونه‌ ضروری وردپرس که نصب آن‌ها در هر وبسایتی ضروری می‌باشد را به شما معرفی کردیم. اگر شما ابتدای کار هستید و میخواهید شروع به یادگیری طراحی وبسایت هستید به شما پیشنهاد میکنیم که دوره رایگان طراحی سایت ما هم سری بزنید تا در بهبود رشد شما کمک خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر خودتان با ما به اشتراک بگذارید  ( اٌستادان وب )

دسته بندی مقالات

ممکن است دوست داشته باشید !

نیاز به راهنمایی دارید  ؟

نام و شماره خود را برای ما ارسال کنید در اسرع وقت با شما تماس گرفته میشود

20 دقیقه مشاوره رایگان

خوشحالیم که بیش از 2 دقیقه در سایت ما بودی!

برای استفاده از مشاوره رایگان ما میتونی شمارت رو وارد کنی تا باهات تماس بگیریم.