اٌستادان وب ، انتخابی اٌستادانه 

اٌستادان وب

طراحی وب سایت املاک

با طراحی وب سایت املاک به راحتی میتوانید در تمامی نقاط ایران فایل های خود را معرفی کنید و خرید و فروش را برای خود آسان کنید.
وب سایت املاک
فهرست مطالب

طراحی وب سایت املاک

درحال حاضر با بودن وبسایت هایی مثل دیوار و غیره.. اکثر افراد برای پیدا کردن ملک داخل این وبسایت ها میگردند ولی خب اعتماد کردن به برخی وبسایتها برای افراد سخت میباشد. درحقیقت ممکن است خیلی از آگهی های موجود ممکن است کلاه برداری و یا جعلی باشد پس حالا که شما تخصص حرفه ای در املاک دارید میتوانید با طراحی وب سایت املاک مشتریان زیادی را در نقاط مختلف برای خود جذب کنید.

 معمولا املاکی ها فقط در خرید و فروش ملک های یک محدوده امکان فعالیت دارند و با طراحی وب سایت املاک شما میتوانید کار خود گسترش بیشتری دهید.ما در این مقاله در استادان وب از فواید طراحی وب سایت املاک برای شما گفته ایم پس همراه ما باشید تا در انتها اگر تمام نیازهای خود را با طراحی وب سایت املاک دیدید در نهایت درخواست خود را ثبت کنید.

ضرورت طراحی وب سایت املاک

یکی از سخت ترین کارهایی که ممکن است هرکسی با آن دست و پنجه نرم کرده باشد خرید یا فروش ملک میباشد. برای اینکه بتوانیم خانه ای باب میلتان پیدا کنید باید زمان زیادی را صرف دید و بازدید ملک بکنید. اما مگر چقدر توان، زمان و هزینه می توان برای این کار صرف کرد؟ با گسترش اینترنت در زندگی امروزی، تقریبا اغلب کارها از جمله پیدا کردن ملک نیز دچار تغییر و تحولات زیادی شد.

 شما با طراحی وب سایت املاک زمان زیادی را رای صرفه جویی در زمان را هم برای خود هم فروشنده خواهید داشت. با طراحی وب سایت املاک به راحتی ملک های در دسترس را به مشتریان معرفی کنید و مشتریانی را از سراسر استان و شهرتان جذب کنید.

مزایای طراحی وب سایت املاک

  • امکان ارسال ملک توسط مشتریان
  • جستجو فوق حرفه ای املاک برای یافتن بهترین گزینه
  • امکان مقایه بین ملک های مختلف
  • صرفه جویی در زمان و هزینه
  • جستجو حرفه ای املاک برای یافتن بهترین گزینه
  • جستجو فوق حرفه ای املاک برای یافتن بهترین گزینه
  • جستجو فوق حرفه ای املاک برای یافتن بهترین گزینه
  • جستجو فوق حرفه ای املاک برای یافتن بهترین گزینه
  • جستجوی ملک براساس بودجه موردنظر
طراحی سایت املاک

مجوز های موردنیاز برای طراحی وب سایت املاک

هر کسب و کاری نیازمند یک سری مجوزها در اصناف مورد نظر خود دارد. کسب و کارهای اینترنتی هم نیازمند یکسری مجوزها میباشد. درحال حاضر اکثر وبسایتها باید یک مجوز به نام اینماد یا همان نماد اعتماد الکترونیک دارند. با دریافت این مجوز شما کاربران به شما اعتماد بیشتری خواهند کرد. شما قبل از دریافت نماد اعتماد برای وبسایت املاک خود باید مجوز صنفی برای املاکی خود داشته باشید تا هنگام دریافت اینماد دچار مشکل نشوید. پس برای اینکه یک طراحی وب سایت املاک تمام و کمال داشته باشید توصیه میشود که حتماد نماد اعتماد را هم دریافت کنید.

ویژگی های یک طراحی وب سایت املاک باید داشته باشد

  • امکان جستجو ملک از نظر محدوده ی مکانی
  • امکان جستجو ملک براساس خرید یا فروش یا اجازه
  • امکان جیتجو براساس هزینه مورد نظر مشتریان
  • طراحی سایت ریسپانسیو
  • امکان نمایش موقعیت مکانی ملک بر روی نقشه
  • امکان درج آگهی برای مشتریان
  • امکان درج تصاویر ملک
  • امکان مقایسه ملک

چرا طراحی وب سایت املاک نیاز است ؟

بالاتر به صورت کلی از مزایای طراحی وب سایا املاک برای شما گفتیم. ولی اگر بخواهیم برای شمایی که متخصص خرید و فروش ملک دارید یک سری مزایا بگوییم. شامل این موارد خواهد شد که شما با طراحی وب سایت املاک میتوانید در زمان صرفه جویی کنید یعنی اینکه دیگر نیازی ندارید که چندساعت با مشتریان صحب کنید اکثر مشتریان با انتخا ملک مورد نظر در وبسایت به شما مراجعه خواهند کرد.

از طرفی دیگر از کاغذ بازی های موجود در املاک راحت میشوید دیگر نیازی نیست که با آمدن هر مشتری برای پیدا کردن خانه برای آنها در فایل های کاغذی دنبال بگردید با مراجعه به سایت و اعمال فیلترهای مدنظر مشتریان به راحتی موارد مدنظر را به نمایش درمیاورد.

یکی دیگر از مزایای این مسئله نداشتن محدودیت های زمانی میباشد خیلی وقت های شده که به دلیل درگیری با دیگر مشتریان ممکن بوده مشتری دیگری را از دست بدهید برای همین با طراحی وب سایت املاک دیگر نیازی به این ندارید که همیشه حاضر باشید و فایلها را به مشتریان توضیح دهید میتوانید با ارجاع دادن به وبسایت پاسخ بسیاری از سوالات مشتریان را بدهید سپس در صورت لزوم یک جلسه حضوری داشته باشید.

طراحی وب سایت املاک

مطلب پایانی

ما در تیم استادان وب تجربه ی بالایی در طراحی سایت داریم. ما میتوانیم با طراحی وب سایت املاک برای شما این امکان را فراهیم کنیم تا مشتریان خود را روز ه روز بیشتر کنید و هرشخص با جستجو در محیط اینترنت به دنبال ملکی برای خرید یا اجاره و یا حتی فروش بود به شما مراجعه کند. اینطوری شما هیچ محدودیت مکانی برای کار خود نخواهید داشت و به این صورت میتوانید در تمام مناطق استان خود کار خرید و فروش داشته باشید. اگر نیازمند یک طراحی وسایت حرفه ای برای خود هستید میتوانید با مشاورین ما در ارتباط باشید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر خودتان با ما به اشتراک بگذارید  ( اٌستادان وب )

دسته بندی مقالات

ممکن است دوست داشته باشید !

نیاز به راهنمایی دارید  ؟

نام و شماره خود را برای ما ارسال کنید در اسرع وقت با شما تماس گرفته میشود

20 دقیقه مشاوره رایگان

خوشحالیم که بیش از 2 دقیقه در سایت ما بودی!

برای استفاده از مشاوره رایگان ما میتونی شمارت رو وارد کنی تا باهات تماس بگیریم.