اٌستادان وب ، انتخابی اٌستادانه 

اٌستادان وب

طراحی سایت مدرسه برای تمامی مقاطع تحصیلی

یکی از روش هایی که به راحتی میتوانید با والدین و حتی شاگردان تعامل داشته باشید طراحی سایت مدرسه است. ما در استادان وب میتوانیم بهترین وب سایت مدرسه ای را برای شما طراحی کنیم.
طراحی وب سایت مدرسه
فهرست مطالب

طراحی سایت مدرسه برای تمامی مقاطع تحصیلی

درگذشته خیلی از اعلا نتایج کارنامه ها و خیلی از موارد دیگر به صورت کاغذی به والدین اعلام میشد. که دردسرهای زیادی داشت. درحال حاضر خیلی از مدارس با طراحی سایت مدرسه خیلی از این قبیل مشکل هارو برای خودشان حل کرده اند و به راحتی با الدین تعامل برقرار میکنند و خیلی وقت ها نیازی به مراجعه حضوری نخواهند داشت اینطوری خیلی به نفع والدین مخصوصا آن دسته افرادی که شاغل هستند میشد. طراحی سایت برای مدرسه خیلی اعتبار مدرسه شما را بالا خواهد برد و تعامل خوبی را برقرار کنید.

طراحی سایت مدرسه چه تفاوتی باید داشته باشد؟

خب بدون شک هرکسب و کاری وب سایت منحصر به فرد خودشو خواهد داشت.سایت مدرسه باید یک پایگاه داده قوی ای باید برای دانش آموزان و والدین آنها باشد. از طرفی هم طراحی سایت مدرسه شما باید به شکلی باشد جلوه ای ویژه به مدرسه شما داده شود که والدین برای ثبت نام تشویق شوند. همچنین باید برنامه درسی منظم و فعالیت دانش اموزان در وب سایت قرار بگیرد تا والدین از روند فعالیت مدرسه شما اطلاعات کسب کنند.

طراحی سایت مدرسه

مزیت طراحی سایت مدرسه

درحال حاضر همه در فضای گوگل به دنبال بهترین ها میباشند. از اونجایی که همیشه یک فضای رقابتی بین تمامی مدارس و حتی شاگردان مدارس بود شما باید همیشه به دنبال یک وجه تمایز نسبت به رقبای خودتون باشید. از این رو پیشنهاد استادان وب به شما داشتن یک وبسایت برای مدرسه میباشد. چون اینطوری به صورت خودجوش توسط گوگل در برترین ها قرار میگیرید و باعث میشه افراد زیادی به شما اعتماد کنند و درنهاین نتیجه این اعتماد ثبت نام بیشتر دانش آموزان میباشد.

اطلاع رسانی راحت تر

شما با داشتن یک وبسایت برای مدرسه خودتون به راحتی میتوانید در آن از رویدادها و موارد مختلفی اطلاع رسانی انجام دهید. دیگه با این روش خبری از کاغذبازی نبود که آیا به دست والدین میرسید یا خیر خلاص میشوید. با داشتن یک وبسایت و یادآوری والدین برای چک کردن سایت دیگه تمامی خبرها و رویدادها را اطلاع رسانی میکنید. اینطوری میتوانید به راحتی یک تقویم منظم برای تمامی جلسات مشخص کنید و در وب سایت مدرسه قرار دهید.

مدیریت آسان امور ثبت نام

شما با طراحی سایت مدرسه به راحتی میتوانیدتمامی فرآیند ثبت نام را کاملا به روز و آنلاین انجام دهید. مثلا اگر برای ورود به مدرسه نیاز به آزمون است این کار به صورت انلاین انجام شود یا مصاحبه ها هم با مشخص کردن تقویم منظم به صورت انلاین انجام میشود.فرایند ثبت نام و آپلود تمامی مدارک و حتی پرداخت شهریه هم در وب سایت مدرسه میتوانید انجام دهید. تصور کنید که تمامی این کارها به راحتی بدون اتلاف وقت و با کمترین نیرو انجام خواهد شد. اینطوری موجب رضایت خیلی از والدین خواهید شد و آنها را برای ثبت نام در همچین مدرسه ای ترغیب خواهد کرد.

یک بستر آموزش مجازی

با توجه به همه گیری بیماری کرونا و به وجود آمدن شرایط فعلی و اجبار به تعطیلی مدارس وجود یک وب سایت آموزشی برای همه مدارس کاملا مشهود شد که اگر یک سایت حرفه ای و مدیریت شده داشتند چقدر مدیریت این زمان کار آسان تری برای معلمان و حتی دانش آموزان میشد و دردسرهای زیادی برای آموزش نداشتند. هرچند با باز شدن مدارس باید از وب سایت به عنوان یک بستر آموزشی استفاده کنید. و امکان برگزاری لایوهای آموزشی در جهت بهبود مدرسه استفاده کنید.

مشارکت اجتماعی

وب سایت مدارس باید به شکلی طراحی شده باشد که دانش آموزان و والدین با هم مشارکت داشته باشند و همچنین امکان برقراری ارتباط بین معلم و والدین از طریق پروفایل های کاربری باید وجود داشته باشد. باید دانش آموزان را ترغیب کرد که دست آورد ها و مقالات یا حتی تصاویر کاردستی های خود را در وب سایت قرار دهند تا بقیه افراد در این موارد ایده های خوبی دریافت کنند و یک جورایی سایت مدرسه شما حکم یک منبع برای ایده گرفتن مابقی افراد حتی دانش اموزان دیگر مدارس باشد. اینطوری اعتبار شما خیلی در بین بقیه رقبا افزایش پیدا مکیند وقتی حکم یک منبع قوی و حرفه ای داشته باشید.

وب سایت برای مدرسه

قیمت طراحی سایت مدرسه

قیمت طراحی سایت مدرسه با توجه به شرایط قیمت متفاوتی دارد. برای مثال اینکه طراحی سایت مدرسه با وردپرس انجام شود یا از طریق کدنویسی. خب قیمت ها کمی فرق میکند. به علاوه امکانات درخواستی شما هم باعث تغییرات قیمت خواهد شد. 

یک سری از مدارس تمایل ندارند که شهریه به صورت انلاین پرداخت شود برخی ها هم مایلند که این کار از طریق وب سایت انجام شود که اینها باز هم یک سری عوامل هستند که باعث تغییر قیمت خواهند شد پس برای اینکه اطلاعات کافی از قیمت داشته باشید بهتر است که ابتدا یک جلسه با طراح سایت داشته باشید و در این جلسه با توجه به درخواست های شما و نوع طراحی سایت انجام شده قیمت دقیق به شما داده شود.

نکاتی که هنگام طراحی سایت مدرسه باید به آن توجه کرد

با توجه به اینکه وبسایت مدرسه باید جنبه اموزشی داشته باشد باید در طراحی آن بسیار حساسیت به خرج داد. خیلی از افراد هنوز آگاهی استفاده از امکانات وب سایت را ندارند با این کار را به شیوه ای انجام دهید که کارکردن با وبسایت برای تمامی افراد میسر باشد به همین خاطر باید طراحی سایت مدرسه را به افراد خبره و با تجربه بسپارید و با توجه به سابقه ما در استادان وب شما به راحتی میتونید جهت انجام طراحی سایت برای مدرسه ابتدا یک جلسه مشاوره رایگان با متخصصین ما داشته باشید. حالا برخی از نکاتی که حتما باید در طراحی سایت مدرسه به آن دقت کرد را در ادامه ذکر کرده ایم:

  • امکان ثبت نام هم برای دانش آموزان هم والدین
  • امکان پرداخت شهریه آنلاین
  • ظاهری کاربر پسند و رابط کاربری آسان
  • امکان درج تصاویر مدارس
  • تاریخچه مدرسه
  • معرفی معلمان و کادر مدرسه
  • تقویم آموزشی منظم
  • وبلاگ خبری
  • نمایش مناسبت ها
  • قسمت تماس با ما
  • درباره ما
  • اهداف و برنامه مدرسه
  • لیست رشته های تحصیلی
  • امکان مشاوره آنلاین تحصیلی
  • بخش شکایات و پیشنهادات
  • درج موقعیت مدرسه بر روی نقشه
  • امکان دریافت ریزنمرات در سایت
  • طراحی سایت ریسپانسیو
طراحی سایت برای مدرسه

مطلب پایانی

برای اینکه در فضای رقابتی بین مدارس از مابقی مدارس دیگه متمایز باشید باید طراحی سایت مدرسه داشته باشید تا تمامی ویژگی ها و امکانات مدارس خودتان را به نمایش بگذارید و یک فضای تبلیغاتی برای خودتون درست کنید. همچنین به راحتی میتوانید با داشتن وب سایت مدرسه تمامی اطلاعیه ها و رویدادها را ثبت کنید. حتی روند فرایند ثبت نام شما را میسر میکند دیگر احتیاجی به ثبت نام دستی دانش آموزان وجود نخواهد داشت و تمامی مراحل به صورت آنلاین انجام میشود.  

ولی چون یک فضای آموزشی است و ممکن هر قشری با هرسنی هم دانش آموز هم والدین با آن سرکار داشته باشند باید رابط کاربری سایت به شکلی باشد که هرکس بتواند به راحتی با آن کار کند و انجام و مدیریت این کار را باید یک تیم تخصصی بسپارید تا به بهترین شکل انجام شود برای اینکار میتونید با تیم تخصصی ما در استادان وب در قسمت مشاوره رایگان برای طراحی سایت مدرسه ارتباط برقرار کنید.

 اینکه طراحی سایت مدرسه باید به صورتی باشد که به راحتی در موبایل به نمایش دربیاید چونکه خیلی از افراد از طریق تلفن همراه از وب سایت دیدن میکنند و اگر به درستی به نمایش داده نشود بی شک مخاطبین خود را از دست خواهید داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر خودتان با ما به اشتراک بگذارید  ( اٌستادان وب )

دسته بندی مقالات

ممکن است دوست داشته باشید !

نیاز به راهنمایی دارید  ؟

نام و شماره خود را برای ما ارسال کنید در اسرع وقت با شما تماس گرفته میشود

20 دقیقه مشاوره رایگان

خوشحالیم که بیش از 2 دقیقه در سایت ما بودی!

برای استفاده از مشاوره رایگان ما میتونی شمارت رو وارد کنی تا باهات تماس بگیریم.