اٌستادان وب ، انتخابی اٌستادانه 

اٌستادان وب

طراحی سایت کتاب فروشی + سهولت در خرید و فروش کتاب

خرید و فروش کتاب با روشی نوین با طراحی سایت کتاب فروشی به راحتی در تمامی کشور امکان فروش کتاب را خواهید داشت. با ساخت سایت کتاب فروشی درآمد خود را چندبرابر کنید.
سایت کتاب فروشی
فهرست مطالب

طراحی سایت کتاب فروشی + سهولت در خرید و فروش کتاب

کتاب و کتابخوانی از گذشته تا به الان محبوبیت زیادی داشته.خیلی از کتاب فروشی ها در سرتاسر شهرها هستند که منبع خیلی قوی ای برای تمام کتاب های هستند ولی خب هیچوقت یک نفر برای تهیه کتاب به یک شه دیگه ای نرفته پس راه حل چیه؟ دقیقا راه حل طراحی سایت کتاب فروشی که شما به راحتی با داشتن این وب سایت میتونید فروش خودتون را چندبرابر کنید. چون کتاب وسیله ای که همیشه موردنیاز افراد مختلف است. با طراحی سایت میتونید این مشکل محدودیت مکانی را برای همیشه از بین ببرید و کتاب های فروشگاه خود را به تمام کشور بفروشید اون هم فقط با یک سرچ ساده فروش شما چند برابر خواهد شد.

ما در استادان وب از مزیت های مختلفی که طراحی سایت کتاب فروشی برای شما خواهد داشت میگوییم. حتی شما با داشتن سایت میتونید کتاب های خودتون را در قالب کتاب الکترونیکی به فروش برسانید و به این شکل از راه و روش سنتی خارج شوید. چون یگه افراد به جای گشتن در کتاب فروشی های مختلف و اتلاف وقت برای رسیدن به کتاب مدنظر خودشون گوگل را انتخاب خواهند کرد و خرید انلاین را ترجه میدهند پس بهتره که با طراحی سایت برای کتاب فروشی خودتان از سایر رقبا جلو بزنید.

اهمیت طراحی سایت کتاب فروشی

به صورت جدی میشود گفت که خیلی از کتاب فروشی ها به صورت سنتی درحال فروش و خرید کتاب هستند که بی شک با توجه به اینکه اکثر کسب و کارها به سمت دنیای اینرنت روی اورده اند کتاب فروشی ها متاسفانه هنوز خیلی عقب هستند و باید انها هم مانند خیلی از فروشگاه های دیگر سریع تر وارد فضای مجازی شوند. با توجه به تمامی صحبت ها اگر یک کتاب فروشی دارید بهترین کار داشتن یک وب سایت برای کسب و کارتان است که تا نسبت به مابقی رقبا جلو بزنید و فروش بیشتری داشته باشید.

امروزه خیلی از دانشجوها با توجه به وضعیت اقتصادی به دنبال کتاب دسته دوم دانشجویی هستند شما حتی با داشتن یک وب ساتی میتونید این امکان را فراهم کنید که این کتاب ها بین دانشجوها ردوبدل بشود و یک هزینه ای هم به شما برسد و این هم یک روش خرید و فروش کتاب خواهد شد. همچنین میتونید با داشتن قرارداد از یک انتشاراتی به راحتی کتاب های آن را در وب سایت خودتون به فروش برسانید و درصدی از فروش کتاب ها دریافت کنید.

طراحی سایت کتاب فروشی

 خدماتی که با طراحی سایت کتاب فروشی میتوانید ارائه دهید

خرید و فروش آنلاین کتاب

امکان فروش کتاب ها را به صورت آنلاین در وبسایتتون قرار دهید. حتی میتوانید این امکان را قرار دهید که افراد به صورت آنلاین کتاب های دسته دوم را به فروش برسانند و درصدی هم به شما داده شود. حتی میتوانید کتاب های الکترونیکی به فروش برسانید یعنی کتاب ها را به صورت پی دی اف  به فروش برسانید.

دسته بندی کتاب ها با توجه به سبک کتاب ها

4به این کار دسترسی را برای افراد راحت تر خواهید کرد و به راحتی میتوانید با دسته بندی کردن انواع کتاب ها مثل رمان ها با ژانرهای مختلف یا کتاب های درسی و دانشجویی در دسته بندی های جدا دسترسی افراد را راحت تر کنید . اینطوری وقتی افراد به آنچه که نیاز دارند برسند امکان خرید از وب سایت شما چندبرابر خواهد شد.

امکان کار با مدارس و آموزشگاه ها

وقتی شما یک وبسایت داشته باشید و در صف اول گوگل قرار گرفته باشید میتوانید حکم یک منبع قوی برای تهیه کتاب را خواهید داشت و امکان همکاری شما با آموزشگاه ها برای خرید کتاب فراهم خواهد شد همچنین میتونید با ارائه قیمت مناسب تر نسبت به سایر رقبا به راحتی با مدارس هم شروع به همکاری داشته باشید و به صوت عمده هم فروش کتاب را داشته باشید.

ورود اطلاعات کتابفروشی

خیلی از افراد علاقه زیادی دارند که در محیط کتاب فروشی قرار بگیرند وقتی فرد با جستجو برای کتاب موردنظر و کتاب موردنظرش را در کتاب فروشی شما پیدا کرد ترجیه میدهند که به صورت حضوری بیایند و خرید را انجام دهند شما با درج آدرس اطلاعایت خود در قسمت تماس با ما مثل تلفن و آدرس کتاب فروشی از طریق سایت مشتریان حضوری هم جذب خواهید کرد.

اطلاع رسانی

شما در هنگام درخواست طراحی سایت فروشگاهی باید یک بخش اخبار و اطلاع رسانی قراردهید. اینطوری میتوانید اطلاعات جدیدی در مورد نشر کتاب های چند جلدی و اطلاع رسانی راجع به چاپ کتاب های جدید و همچنین میتوانید از تغییرات قیمتی و چاپی جلدهای مختلف کتاب ها اطلاع رسانی انجام دهید.

نکاتی که اید هنگام طراحی ساتی کتاب فروشی رعایت کرد

هرکاری حساسیت های خاص خودش را دارد تا آن کار به بهترین شکل ممکن انجام شود.برای طراحی سایت کتاب فروشی هم لازم که یک سری نکات مهم را رعایت کنید تا به بهترین شکل ممکن انجام شود و درنهایت نتیجه داشتن سایت برای شما افزایش درآمد باشد. یک سری نکاتی که لازم رعایت شود:

  • طراحی سایت رسپانسیو برای کاربران موبایلی
  • امکان ثبت نام در وب سایت
  • درج تصاویر واضح از کتاب ها و محصولات
  • نوشتن خلاصه ای از کتاب ها جهت جذب مخاطب
  • امکان تبادل با مشتریان
  • درج قسمت نظرات در صفحات وب سایت
  • ایجاد دسته بندی کتاب ها برای مرتب کردن محصولات
  • قسمت وبلاگ برای اینکه مطالبی راجع به کتاب ها بنوبسید
طراحی سایت برای کتاب فروشی

ارائه خدمات دیگر با طراحی سایت کتاب فروشی

وب سایت حکم همان مغازه رو برای شما خواهد داشت. شما ممکن که در کتاب فروشی خودتون یک سری محصولات دیگر مثل لازم و تحریر یا محصولات مربوط کتابخوانی ارائه دهید. این امکان وجود دارد که شما با طراحی سایت کتاب فروشی میتوانید با فروش دیگر محصولات مثل همین ملزومات کتاب جز درامد از کتاب فروشی یک درآمد جانبی دیگر هم داشته باشید. حتی میتوانید با تبلیغات دیگر وب سایت ها در سایتتون هزینه تبلیغاتی هم دریافت کنید.

مطلب پایانی

با توجه به اینکه بیشتر درخواست های مردم از طریق اینرنت درحال رفع شدن است باید هرکسب و کاری زودتر وارد این جو بشود تا عقب نبوفتد. از اونجایی که کتاب یکی از همراه همشیگی دانشجو و دانش آموزان و تمامی قشر مختلف جامعه است پس بهتر که هرچه زودتر کتاب فرشی ها وارد این فضا شوند. 

ولی طراحی سایت کتاب فروشی با توجه به دسته بندی زیاد  و همینطور حساسیت به اینکه با توجه به تعدد کتاب ها دسترسی کاربران راحت تر باشد باید این کار را یک تیم حرفه ای و با تجربه انجام دهد. ما در استادان وب با توجه به تجربیاتمان در این زمینه یک وب سایت جرفه ای برای کتاب فروشی شما طراحی کنیم برای شروع کافیه که فقط با مراجعه به بخش مشاوره رایگان با متخصصین ما به جلسه ای رایگان داشته باشید تا به نتیجه مطلوب برسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر خودتان با ما به اشتراک بگذارید  ( اٌستادان وب )

دسته بندی مقالات

ممکن است دوست داشته باشید !

نیاز به راهنمایی دارید  ؟

نام و شماره خود را برای ما ارسال کنید در اسرع وقت با شما تماس گرفته میشود

20 دقیقه مشاوره رایگان

خوشحالیم که بیش از 2 دقیقه در سایت ما بودی!

برای استفاده از مشاوره رایگان ما میتونی شمارت رو وارد کنی تا باهات تماس بگیریم.