اٌستادان وب ، انتخابی اٌستادانه 

اٌستادان وب

مشکل به روزرسانی خودکار وردپرس

یکی از مهم ترین مسائلی که در وب سایت ها باید به آن توجه کرد به حل مشکل روزرسانی آنها میباشد که ما د راین مقاله سعی داریم رفع مشکل به روزرسانی خودکار وردپرس را عنوان کنیم.
رفع مشکل به رورسانی در وردپرس
فهرست مطالب

مشکل به روزرسانی خودکار وردپرس

یکی از مسائل مهم در طراحی سایت با وردپرس به روز رسانی خودکار آن میباشد. برخی از افراد با مشکل به روز رسانی خودکار وردپرس رو به رو هستند. ترجیحا توصیه میشود که برای اینکه فراموش کنید به صورت دستی به روز رسانی را انجام دهید ان را روی حات خودکار قرار دهید که برخی از افراد با یک سری مشکلات در این باره رو به رو میشوند ما در این مقاله از استادان وب سعی داریم مشکل آپدیت خودکار وردپرس را حل کنیم پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

رفع مشکل به روزرسانی خودکار وردپرس

این مشکل ممکن است به دلایل مختلفی به وجود بیاید ازآنجا که ما در مقاله خطاهای رایج در وردپرس گفته ایم که هیچ مشکلی در وردپرس وجود ندارد که قابل حل نباشد. پس رفع این خطا هم بی شک قابل حل خواهد بود ما در ادامه قصد داریم که دلایلی که باعث رخ دادن این خطا شده اند را توضیح دهیم وراه حل رفع مشکل به روزرسانی خودکار وردپرس را بازگو کنیم.

مشکل ارتباط هاست شما با سرورهای وردپرس

یکی از اتفاق هایی که ممکن است در هاست های ایرانی رخ دهد مشکل ارتباط با وردپرس میباشد.گاهی اوقات دلیل به وجود آمدن مشکل به روزرسانی خودکار وردپرس عدم ارتباط هاست با سرورهای وردپرس میباشد. اکثرا توصیه میشود که اگر شما از سیستم مدیریت محتوای وردپرس برای طراحی وب سایت استفاده میکنید از هاست وردپرس استفاده کنید چون مزایایی که هاست وردپرسی نسبت به مابقی هاست ها برای وبسایت های وردپرسی دارد بسیار بالا میباشد. پس اگر از هاست های ایرانی استفاده میکنید توصیه میشود که هاست خود را عوض کنید.

مشکل محدودیت منابع سرور شما

در رخ دادن مشکل به روزرسانی خودکار وردپرس، هاست وب سایت شما خیلی دخیل میباشد.گاهی اوقات سرور سایت شما منابع لازم را برای دانلود و استخراج وردپرس از فایل زیپ ندارد.اگر امکان افزایش منابع سرور را دارید توصیه میکنیم که حتما اینکار را انجم دهید تا این مشکل حل شود ولی اگر این کار امکان پذیر نمیباشد یک هاست با دسترسی منابع بیشتری را تهیه کنید.

مشکل به روزرسانی خودکار وردپرس

مشکل فضای هارد دیسک روی سرور سایت شما

گاهی اوقات پیش می‌آید که فضای هاست شما به اتمام رسیده و فضای کافی برای ذخیره وردپرس روی سرور خود را ندارید. فضای دیسک خود را می‌توانید از سی پنل وب سایت خود بررسی کنید. برای اینکار وارد سی پنل شوید و روی Disk Usage کلیک کنید.اگر حافظه شما پر شده باید باید برای ارتقا آن با هاستینگ وب سایت خود ارتباط برقرار کنید و درخواست ارتقا داشته باشید تا مشکل به روزرسانی خودار وردپرس برای شما حل شود.

بررسی سطح دسترسی پوشه‌های وردپرس

یکی از مشکلاتی که ممکن است دلیل مشکل به‌روزرسانی‌ خودکار وردپرس باشد، سطح دسترسی پوشه‌ها و فایل‌های وردپرس در هاست است. ممکن است این اتفاق به دلیل نصب افزونه وردپرس باشد و یا حتی گاهی خود کاربر به اشتباه سطح دسترسی فایل‌ها را تغییر می‌دهد که سبب بوجود آمدن چنین مشکلی در وردپرس می‌شود. برای بررسی این مورد، وارد مسیر زیر در هاست خود شوید:

wp-content/upgrade

در مسیر بالا به دنبال فایلی به نام wordpress-4.tmp بگردید و سطح دسترسی آن را بررسی کنید. سطح دسترسی این فایل باید بر روی 777 باشد تا مشکل به روزرسانی خودکار وردپرس حل شود.

غیرفعال‌ سازی حالت امن در وردپرس

یکی از قابلیت هایی که در وردپرس  5.3.0 اضافه شده است قابلیت حالت امن میباشد که با فعال سازی این گزینه مشکل به روزرسانی خودکار وردپرس رخ میدهد. برای حل این مشکل لازم است شما به مدیریت سرور اطلاع دهید و اگر خودتان مدیر سرور هستید، کافی است قطعه کد زیر را در فایل httpd.config قرار دهید تا حالت امن سرور شما خاموش شود.

<Directory /var/www/public>

php_admin_flag safe_mode off

</Directory>

مشکل آپدیت خودکار وردپرس

مطلب پایانی

یکی از قابلیت‌هایی که در ورژن 4.8 به وردپرس اضافه شده‌، قابلیت به ‌روزرسانی‌ خودکار وردپرس است. این قابلیت گاهی برای برخی از کاربران به درستی کار نمی‌کند و باعث مشکل خواهد شد که دلیل آن را در این مقاله با دو راه‌حل کاربردی بررسی کردیم. اگر موارد ذکر شده بالا به شما در حل مشکل به روزرسانی خودکار ورپرس کمک نکرد مشکل خود را با ما در بخش نظرات در میان بگذارید تا به کمک مشاوره رایگان ما مشکل شما را بررسی و حل کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر خودتان با ما به اشتراک بگذارید  ( اٌستادان وب )

دسته بندی مقالات

ممکن است دوست داشته باشید !

نیاز به راهنمایی دارید  ؟

نام و شماره خود را برای ما ارسال کنید در اسرع وقت با شما تماس گرفته میشود

20 دقیقه مشاوره رایگان

خوشحالیم که بیش از 2 دقیقه در سایت ما بودی!

برای استفاده از مشاوره رایگان ما میتونی شمارت رو وارد کنی تا باهات تماس بگیریم.