اٌستادان وب ، انتخابی اٌستادانه 

اٌستادان وب

ویژگی های بهترین قالب وردپرس

یکی از مهم ترین ویژگی های وردپرس داشتن یک سری قالب های رایگان است. همیشه توصیه میشود که با توجه به نوع فعالیت بهترین قالب وردپرس را انتخاب کنید
بهترین قالب وردپرس
فهرست مطالب

ویژگی های بهترین قالب وردپرس

 از اونجایی که وردپرس پراز افزونه و قالب های زیادی است . پس انتخاب بهترین قالب وردپرس یکی از کارهای سختی است که ممکن هر طراح سایتی را درگیر کند. مخصوصا اگر اول راه هستید و تازه به دنبال یادگیری طراحی سایت هستید کار مشکلی است. ما در استادان وب یک سری از بهترین قالب وردپرس که با توجه به نوع وب سایت و فعالیت شما بهترین انتخاب را داشته باشید.پس همراه ما در استادان وب باشید تا از این سر درگمی انتخاب تم های وردپرس نجات پیدا کنید.

معرفی بهترین قالب وردپرس

اول از همه بگوییم قالب وردپرس چیست؟ قالب وردپرس درواقع همان پوسته اصلی وب سایت شماست یعنی همان ظاهری که وب سایت شما دارد. که مجموعه از کدها و فایل های گرافیکی مختلفی است. حالا با توجه به نوع فعالیت هر وب سایت این تم ها نتغیر میشوند. مثلا قالب طراحی سایت شرکتی با قالب برای طراحی سایت فروشگاهی خیلی متفاوت است و برای هرکدام باید یک قالب متفاوت انتخاب کرد.قالب های وردپرس به صورت رایگان و غیر رایگان هستند. 

یک سری از قالب ها هستند که توسط خود وردپرس معرفی شده اند به اصطلاح قالب های پیشفرض وردپرس هستند. یک سری دیگر هستند که توسط متخصصین back end طراحی شده است و به فروش میرسد. پیشنهاد میشود که اگر میخواهید از قالب رایگان استفاده کنید از قالب های پیشفرض خود وردپرس استفاده کنید تا دچار اختلال های امنیتی نشوید. حال میخواهیم یک سری از بهترین قالب های وردپرس در هر زمینه ای را به شما معرفی کنیم.

قالب وب سایت فروشگاهی

بهترین قالب وردپرس فروشگاهی

اول از همه برای طراحی سایت فروشگاهی باید قالبی را انتخاب کنید که با افزونه فروشگاهی سازگاری داشته باشد. از اونجایی که بهترین افزونه فروشگاهی که اکثر وب سایت ها از ان استفاده میکنند افزونه ووکامرس است پس باید شما قالبی را انتخاب کنید که تا با این پلاگین سازگاری داشته باشد تا دچار مشکل نشوید. حال یک سری از این قالب ها که اکثر وب سایت های فروشگاهی از آن ها استفاده میکنند را معرفی خواهیم کرد.

1-قالب Savoy

یکی از بهترین قالب وردپرس برا فروشگاه انلاین همین sovoy است که یکی از مورد اطمینان ترین تم برای وبسایت های فروشگاهی به شمار میرود که با پشتیبانی حرفه ای که دارد خیال خیلی از کاربران را راحت کرده است. علاوه بر آن این قالب انعطاف خیلی زیادی دارد که با ووکامرس هم سازگاری بالایی دارد. این قالب به صورت یک نسخه html ساده موجود میباشد.

2-قالب Rey

یکی از حرفه ای ترین قالب های وردپرس همین Rey است که با ترکیب ووکامر و المنتور شما به راحتی میتوانید یک وبسایت پیشرفته و حرفه ای داشته باشید. برخی از ویژگی های این تم وردپرس ادغام فونت های گوگل و ادوبی است.  Rey قابلیت عملگرا و واکنشگرای حرفه ای است که قابلیت انعطاف پذیری بالایی دارد. این قالب از نظر سئویی ویژگی های بالایی دارد که باعث میشود.

3-قالب  UrbanGo

این قالب از نظر واکنش گرا بودن خیلی اصولی و دقیق طراحی شده است و خیال کاربر از نظر طراحی سایت ریسپانسیو بسیار راحت است.  برای کار با این قالب نیازی به کدنویسی اختصاصی ندارید و به راحتی میتوانید از این قالب ها استفاده کنید. این قالب یک سری افزونه های رایگان ارائه میدهد و همچنین قابلیت هایی مثل WPBakery در این تم قابل استفاده میباشد.

بهترین قالب وردپرس شرکتی

همونطور که گفتیم انتخاب یک قالب مناسب برای کسب و کار سخت است. برای وب سایت های شرکتی که یک جورایی حکم نشان دهنده ی برند و اعتبار شرکت شما است باید انتخاب بهترین قالب وردپرس برای این کار انجام شود. همچنین این قالب به صورتی باشد که واکنش گرا باشد و اختصاصی کردن این تم برای کسب و کار شما آسان باشد. حالا میخواهیم یک سری از تم هایی که ماسب وب سایت های شرکتی میباشد را معرفی کنیم.

1-قالب وودمارت

ای قالب یکی از بهترینهای وردپرس است که هم قابلیت تجاری هم شرکتی دارد. شما با کمک این قالب ب راحتی میتوانید یک وب سایت حرفه ای داشته باشید. در این قالب شما به راحتی با کشیدن  ابزارهای مختلف وب سایتتون رو طراحی کنید. در این قالب بیش از 75 وب سایت آماده وجود دارد.در این تم واکنش گرا بودن و  بهینه بودن وب سایت از نظر سئو بسیار تضمین شده است.

2-قالب Flatsome

یکی از بهترین قالب وردپرس شرکتی همین تم Flatsome است که برای همه ی وب سایت ها مناسب است. حتی با استفاده از این تم شما میتوانید یک وب سایت تجارت الکترونیک هم داشته باشید. این تم ها به صورتی است که حتی افرادی که کدنویسی بلد نباشید عنصری به این قالب اضافه کنید. یکی از مهم ترین ویژگی آن پشتیبانی حرفه ای و قوی این تم وردپرس است.

3-قالب Jupiter

یکی از پرسرعت ترین قالب وردپرس همین Jupiter است.یکی از متنوع ترین نوع تم های شرکتی است که بیش از 160 تا نوع صفحه مختلف است.و 490 نوع سبک مختلف وب سایت است.که با ترکیب آن ها به راحتی میتوانید یک وبسایت حرفه ای داشته باشید. شما میتوانید با کمک ویژوال کامپوزر قالب های خودتون را به صورتی حرفه ای سفارش سازی کنید

بهترین قالب وردپرس خبری

بهترین قالب وردپرس خبری

وب سایت های خبری از انجا که باید به صورتی باشند که تمامی اخبارها به صورت دسته بندی شده در اختیار کاربران قرار بگیرد. برای همین انتخاب بهترین قالب وردپرس خبری کار مهمی است. برای انتخاب چند نوع قالب خبری آماده و یک سری تم های پرطرفدار را به شما معرفی خواهیم کرد.

1-قالب Astra

یکی از پرطرفدارترین قالب Astra است که که در میان کاربران محبوبیت زیادی پیدا کرده است.در این تم به کاربران حق انتخاب زیادی داده میشود و همچنین شما با کمک المنتور میتوانید یک صفحه اختصاصی و ویژه برای خودتان طراحی کنید. این قالب در ابتدای کار یک نسخه رایگان به کاربران ارائه میدهد که در ادامه این نسخه به صورتی پولی برای شما ارائه میشود.

2-قالب Digiqole 

یکی دیگر از بهترین قالب وردپرس خبری همین Digiqole  که قابلیت این را دارد یک مجله و وب سایت خبری حرفه ای طراحی کنید. طرح بندی شبکه ای مناسبی دارد که برای ارائه اخبار و مجلات خبری بسیار مناسب است. برای اینکه برای این نوع وب سایت ها از این تم استفاده میشود جوری طراحی شده اند که خوانایی مطالب را برای کاربران اسان میکند.

3-قالب Avada

این نوع قالب را میتوان جز پرفروش ترین قالب نوع خبری است. این تم شامل طیف گسترده ای از افزونه های مختلف است که با بیشتر پلاگین ها همخوانی دارد و کمتر مواردی است که پیش میاد که در این قالب افزونه ها باهم دیگر دچار تداخل شوند. همچنین این قالب دارای پشتیبانی قوی و حرفه ای میباشد. این قالب دارای پایگاه داده بسیار بزرگی است که میتوانیید در آن ابزار و انواع مختلفی از صفحات را با هم دیگر ادغام کنید.

مطلب پایانی

طبق گفته ها انتخاب بهترین قالب وردپرس خیلی کار مهمی است و باید با توجه به سبک کاری و نوع وب سایتتون یک تم انتخاب کنید. برای مثال برای وبسایت های فروشگاهی باید از تم هایی استفاده کنید که مخصوصا وب سایت های فروشگاهی میباشد تا تمام محصولات به صورت مرتب و دسته بندی شده به نمایش داده شود. همینطور این مورد برای مابقی انواع وب سایت ها حکم میکنه که مناسب با نوع فعالیت از قالب مناسب استفاده کنید.

اگر در اول راه هستید و به دنبال یادگیری ساخت وب سایت هستید ما میتوانیم از صفر تا صد این مسیر را با آموزش هامون به شما کمک کنیم. برای شروع یادگیری میتوانید در دوره طراحی سایت ما شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر خودتان با ما به اشتراک بگذارید  ( اٌستادان وب )

دسته بندی مقالات

ممکن است دوست داشته باشید !

نیاز به راهنمایی دارید  ؟

نام و شماره خود را برای ما ارسال کنید در اسرع وقت با شما تماس گرفته میشود

20 دقیقه مشاوره رایگان

خوشحالیم که بیش از 2 دقیقه در سایت ما بودی!

برای استفاده از مشاوره رایگان ما میتونی شمارت رو وارد کنی تا باهات تماس بگیریم.