اٌستادان وب ، انتخابی اٌستادانه 

اٌستادان وب

مزایای داشتن یک سایت آموزشی

درحال حاضر بسیاری از آموزش ها به صورت آنلاین شده است اگر شما هم مطلب آموزشی دارید داشتن یک وب سایت آموزشی لازم و ضروری است.
سایت آموزشی
فهرست مطالب

مزایای داشتن یک سایت آموزشی

عوامل زیادی باعث شد که بشر رو به آموزش های آنلاین برود بعد از کرونا فکر کنم متوجه این مسئله شدید که ا فضای آنلاین و مجازی چقدر راحت میشود آموزش و داد.مسئله کرونا یکی از مواردی است که باعث شد افراد رو به آموزش آنلاین بیاورند.

 گاهی اوقات بخاطر کمبود وقت خیلی از افراد به آموزش آنلاین رفتند.اگر شما حرفه ای دارید که میتوانید مطالبی را به آموزش بگذارید  پیشنهاد میشود که یک سایت آموزشی حرفه ای داشته باشید تا بتوانید علاوه بر صرفه جویی در وقت خود یک کسب درآمد خوب داشته باشید. شما با طراحی سایت آموزشی کسب و کار خود را داشته اشید. ما در این مقاله در استادان وب قصد داریم مزایای سایت آموزشی برای شما گوییم پس همراه ما باشید.

سایت آموزشی چیست؟

اگر بخواهیم یک مثال قابل لمس برای شما بزنیم شما یک آموزشگاه زبان انگلیسی را در نظر بگیرید که پر از کلاس های آموزشی مختلف زبان میباشد. در واقع سایت آموزشی هم حکم همان آموزشگاه را برای شما دارد که با قرار دادن آموزش های مختلف چه به صورت آنلاین چه آفلاین یک بستر آموزشی فراهم خواهید کرد.سایت های آموزشی میتوانید به صورت مختلف اشند اینکه شما حتما باید خودتان یک مطلب را آموزش دهید لازم نیست میتوانید این بستر را برای دیگران فراهم کنید در ادامه کامل تر توضیح داده ایم.

انواع سایت آموزشی

سایت های آموزشی ممکن است انواع مختلفی داشته باشد.

سایت آموزشی تخصصی: یک سری و سایت ها هستند که به صورت اختصاصی آموزش آنلاین میدهند یعنی به این صورت که برای مثال ما در استادان وب به صورت تخصصی فقط آموزش طراحی سایت و دوره طراحی سایت برای شما برگزار میکنیم. برای همین فعالیت سایت آموزشی ما به صورت تخصصی میباشد.

سایت آموزشی علمی: یک سری وب سایت ها هم هستند اطلاعات علمی در اختیار کاربران قرار میدهند مثل وب سایت هایی با آموزش شیمی، ریاضیات، نجوم میباشد اینگونه سایتها را وب سایت آموزشی علمی میباشد.

پلتفرم های آموزشی :یک سری از وبسایت ها هستند که فقط یک بستر آموزشی هستند یعنی اینکه شما وب یک بستر برای افرادی فراهم میکنید تا مدرسین عضو شوند و مطالب خود را به آموزش بگذارند و با توجه به قوانینی که وضع میکنید از مدرسین در برابر فروش مطالب آموزشی خود یک درصدی مبلغ دریافت میکنید. برای مثال وبسایت هایی مثل فرادرس یک پلتفرم سایت آموزشی است.

وبسایت آموزشی

مزایای سایت آموزشی

کاهش هزینه ها

یکی از مزایای داشتن سایت آموزشی کاهش هزینه ها میباشد. تصور کنید شما برای آموزش نیازمند این هستید که مکان داشته باشید و هزینه ی زیادی باید پرداخت کنید.حتی اگر در یک آموزشگاه مشغول شوید باید یک درصدی به آموزشگاه بدهید اینطوری درآمد خالص برای شما نخواهد ولی ا داشتن یک سایت آموزشی تمام خالص درآمد برای شما خواهد بود.

همیشه آماده خدمت رسانی

یکی از دلایل مهمی که افراد آموزش آنلاین را ترجیه میدهند همین مورد است که با داشتن سایت آموزشی مخاطب در هر زمانی که بخواهد به محتوای آموزشی دسترسی خواهد داشت. افراد میتوانند در زمان دلخواه و در هر مکانی از محتوای آموزشی شما استفاده کنند.

تبدیل شدن به یک پایگاه اطلاعاتی

شما ا انتشار مقالات کاربردی و قرار دادن آموزش های رایگان قوی و حرفه ای میتوانید وب سایت خود را تبدیل به یک پایگاه اطلاعاتی کنید و یک مرجع آموزشی باشید. اینطوری افراد زیادی ناخودآگاه برای کسب اطلاعات ه افراد مختلف وسایت شما را پیشنهاد میدهند.

تبلیغات کم هزینه

شما برای مطرح کردن خود رد فضای مجازی و وب بسیار آسان تر از تبلیغات سنتی میباشد. حتی اگر شماهم مطالب مفیدی قرار دهید تا نظر کاربران را جلب کنید میتوانید توسط خود گوگل محبوب شوید و در گوگل رته بسیار عالی و بالایی بگیرید و کسب درآمد خود را چند برار خواهید کرد.

آموزش بدون محدودیت جغرافیایی

مطمئنا برای شما پیش آمده که به دنبال یک حرفه هستید ولی در هر شما آن حرفه آموزش داده نمیشود و یا شاید کیفیت آموزش باب میل شما نخواهد بود و شما ترجیه میدهید که به صورت آنلاین این آموزش را داشته باشید.و شما در یک شهر دیگه به راحتی به بهترین محتوای آموزشی دسترسی خواهید داشت.

دسترسی آنلاین و بلافاصله به محتوا

اگر یک مدرس باشید که در آموزشگاه‌ها تدریس می‌کنید، حتما با این مشکل روبرو هستید که یک محتوای آموزشی ثابت را به دانشجو‌های جدید آموزش دهید. ولی اگر یک سایت آموزشی داشته باشید، کافیست فقط یکبار محتوای آموزشی را ضبط کنید تا سال‌ها از فروش آن کسب درامد کنید.

معرفی مدرسین

شما با داشتن یک سایت آموزشی میتوانید با فراهم یک بستر مدرسین زیادی را مطرح و معرفی کنید.حتی شماهم با داشتن یک سایت آموزشی میتوانید خود را به عنوان یک مدرس خبره معرفی کنید و وقتی کسی در اینترنت حرفه ی آموزشی شما را جستجو میکنند نام شما در صد افراد آموزش دهند بدرخشد البته این مورد زمانی اتفاق میوفتند که شما واقعا آموزش حرفه ای و جامع داشته اشید و درصد دانشجویان شما راضی باشند. 

امکان برگزاری آزمون آنلاین

شما با داشتن یک سایت آموزشی میتوانید برای دادن مدرک به دانشجویان آزمون آنلاین برگزار کنید. به این صورت بازهم در هزینه ها صرفه جویی کرده اید و دیگر نیازی به این نیست که شما وقت رای رگزاری آزمون بگذارید.

سایت آموزش آنلاین

مطلب پایانی 

درحال حاضر خیلی از افراد بخاطر مشغله و ترافیک اکثر افراد ترجیه میدهند به صورت آنلاین و در منزل خود شروع به آموزش بکنند پس اگر شما در حرفه ی خاصی تخصص آموزش دارید به شما توصیه میکنیم که یک سایت آموزشی برای خود داشته باشید.

اگر به فکر این هستید که دانش کافی برای مدیریت و طراحی سایت ندارید نگران نباشید ما در استادان وب به شما کمک خواهیم کرد و یک طراحی سایت حرفه ای برای شما انجام دهیم و همچنین به شما آموزش کار به وب سایت هم خواهیم داد. برای انکار میتوانید در قسمت مشاوره رایگان با ما در ارتباط باشید و درخواست خود را ثبت کنید.              

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر خودتان با ما به اشتراک بگذارید  ( اٌستادان وب )

دسته بندی مقالات

ممکن است دوست داشته باشید !

نیاز به راهنمایی دارید  ؟

نام و شماره خود را برای ما ارسال کنید در اسرع وقت با شما تماس گرفته میشود

20 دقیقه مشاوره رایگان

خوشحالیم که بیش از 2 دقیقه در سایت ما بودی!

برای استفاده از مشاوره رایگان ما میتونی شمارت رو وارد کنی تا باهات تماس بگیریم.