اٌستادان وب ، انتخابی اٌستادانه 

اٌستادان وب

طراحی وب سایت پزشکی + افزایش اعتبار و مراجعین

طراحی وب سایت پزشکی + افزایش اعتبار و مراجعین
سایت پزشکی
فهرست مطالب

طراحی وب سایت پزشکی + افزایش اعتبار و مراجعین

امروزه یکی از منابع هر شخص سرچ در گوگل شده.خیلی پیش میاد که برای هر مشکلی اول از همه سراغ گوگل خواهیم رفت. درحال حاضر روزانه خیلی از سرچ های گوگل شامل علائم بیماری ها، جستسجو پزشکان خبره و… شده است.

 برای مثال شما یک پزشک متخصص هستید و در زمینه کاری خودتون خیلی خبره هستید ولی خب آوازه ی این مهارت شما آنگونه که هستید نپیچیده است فقط به یک دلیل اینکه اطلاع رسانی خوبی ندارید. با طراحی وب سایت پزشکی شما به راحتی میتونید این اطلاع رسانی یا به قول معروف برند سازی رو انجام دهید. کاری که خیلی از همکاران شما انجام میدهند. در ادامه همراه ما در استادان وب باشید تا بتونیم شمارو برای درخواست طراحی سایت پزشکی همراهی کنیم.

دلایلی که هر پزشک رو نیازمند طراحی سایت پزشکی می کند

خیلی ها میگویند که یک پزشک خوب اصلا احتیاجی به طراحی سایت نداره و حرفه ی تخصصی اون باعث معروفیت آنها میشود این حرف هم درسته هم غلط. اگر شما اهل فضای مجازی باشید میبینید که سایت آمازون که از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی جهان است حتی با وجود این همه سرمایه و معروفیت بازهم در شبکه های مختلف درحال تبلیغات برای خودش است. اصلا چرا راه دور بریم همین سایت دیجیکالا با این همه معروفیت بازهم در برنامه های مختلف درحال تبلیغات است.تبلیغات یک اهرم اصلی برای پیشرفت و برندسازی است.

اگر دیده باشید خیلی از کلینیک های زیبایی و پزشکی با پخش تراکت اقدام به تبلیغات میکنند. خب کمتر کسی از این راه به اون کلینیک یا پزشک اعتماد میکند چون خب انتخاب پزشک کار بسیار سخت و مهمی است که باید با دقت و ظرافت انجام شود.

برندسازی

خیلی از افراد وقتی حرف از برندسازی زده میشه ذهن به سمت برندهای معروف کفش و لباس خواهد رفت ولی نه در اصل برندسازی یعنی ذهنیت مخاطب نسبت به کسب و کار شما است. اسم و تخصص پزشکی شما حکم همون برندسازی رو داره. مثلا میگ.یند فلان پزشک توی فلان عمل جراحی خیلی خبره است این دقیقا یعنی برندسازی. شما هم برای اینکه در حیطه کاری خودتون به این معروفیت برسید احتیاج به برند سازی دارید که داشتن یک وب سایت پزشکی یکی از اولیه ترین کارها است.

ارتباط با بیماران

خیلی وقت ها پیش میاد که یک بیمار فقط نیاز به این داره که راجع به یک دارو یا علائم بعد از آن با پزشک مورد نظر در ارتباط باشه. اینجوری ممکن که مدت ها پشت خط تلفن باشه یا مسیر طولانی بیاد و به مطب مراجعه کنه. اینجوری خب خیلی برای بیماران سخت خواهد بود ولی خب اگر شما به عنوان یک پزشک یک  سایت داشته باشید به راحتی میتونید با بیماران خودتون ازتباط برقرار کنید و پاسخگو نیازهای آنها باشید. این یک امتیاز مثبت برای شما به عنوان پزشک است.

نوبت دهی آنلاین

یکی از پر دردسرترین کارها تعیین وقت است. چه برای بیماران چه برای پزشکان. برای اینکه از دردسر این کارها راحت شوید پیشنهاد ما داشتن یک وب سایت پشکی با سیستم نوبتدهی آنلاین است. اینجوری به صورت آنلاین بدون محدودیت زمانی همه مراجعین میتوانند درخواست نوبت در زمان مورد نظر خودشون رو داشته باشند. پس یکی از دلایل واجبی که هر پزشک رو مستلزم سایت پزشک میکند همین نوبت دهی آنلاین است.

مطالعه بیشتر: طراحی سایت نوبت دهی آنلاین

ارائه خدمات پزشکی

شما به عنوان یک پزشک میتونید با داشتن یک وب سایت پزشکی به راحتی تمامی خدماتی که ارائه میدهید رو به مراجعین خود معرفی کنید.مثلا اگر یک کلینیک زیبایی دارید به راحتی میتونید تمامی خدمات ریز و درشتی که ارائه میدهید رو در وب سایتتون ذکر کنید تا مراجعه کننده براساس نیازهای خودش پزشک یا کلینیک مورد نظر رو انتخاب کند.

پرداخت آنلاین ویزیت

خیلی وقت ها پیش میاد که پزشکان به دلیل فرار مالیاتی از دستگاه کارتخوان استفاده نمیکنند و هر بیماری هم پول نقد به همراه نخواهد داشت و این یکی از دردسرهایی که توی هر مطب پزشکی با آن رو به رو شده اید. برای اینکه این مشکلات رو با مراجعین خود نداشته باشید امکان پرداخت آنلاین در سایت پزشکی خودتون فراهم کنید تا بدون دردسرهای مالیاتی و سروکله زدن با بیماران ویزیت خودتون رو دریافت کنید.

افزایش اعتبار پزشک

شما با داشتن یک وب سایتپزشکی باعث بالا رفتن اعتبار کاری خودتون خواهید شد.از اونجایی که بالاتر گفتیم یکی از مهم ترین منابع هر شخص سرچ در گوگل است هیچکس برای پیدا کردن یک پزشک حرفه ای در فضاهایی مثل اینستاگرام یا تلگرام نمیگردد. وقتی شما یک وب سایت برای خودتون داشته باشید باعث بالا رفتن اعتبار خودتون میشه و مراجعین به شما اعتماد خواهند کرد در نتیجه باعث افزایش مراجعین شما خواهد شد.

ثبت آدرس مطب در سایت

خیلی وقت ها پیش میاد که مراجعین شما افرادی هستند که ساکن همان شهر نیستند و پیدا کردن آدرس مطب برای آنها دشوار خواهد اینطوری شما با داشتن یک وب سایت میتونید به مراجعین خودتون اعلام کنید که آدرس مطب شما داخل سایت و داخل نقشه گوگل در وب سایت قرار گرفته است. اینطوری مراجعین به راحتی میتوانند با برنامه های مسیریاب به راحتی آدرس و مسیر رفت و امد به مطب شما رو داشته باشند.

طراحی سایت پزشکی
طراحی سایت پزشکی

نکات مهم در طراحی سایت پزشکی

قبل از اینکه درخواست یک سایت پزشکی برای خودتون داشته باشید بهتر که یک سری موارد رو بررسی کنید تا دچار مشکل نشوید و به بهتری شکل ممکن یک سایت حرفه ای داشته باشید.

بررسی دیگر سایت های پزشکی

یکی از مهم ترین کارها همین بررسی رقبا است. نه تنها در سایت های پزشکی بلکه برای همه ی افرادی که درخواست طراحی سایت دارند مهم است.شما باید رقبای خودتون رو بررسی کنید و نقاط ضعف و قدرتی که آنها دارند رو دریابید تا یک سروگردن بالاتر از آنها قرار بگیرید. هرچه کاملتر باشید کاربران بیشتری به شما اعتماد خواهند کرد.

داشتن بخش نظردهی

یکی از مهم ترین بخش ها همین داشتن بخش کامنت یا نظرات است.چون که خیلی از افراد برای اینکه از شما و تخصصات مطمئن شوند به سراغ نظرات کاربران میروند. بهتر که از مراجعین خود درخواست اینو داشته باشید که تجربیات خودشون رو در قسمت نظرات ثبت کنند. اینطوری کاربران بیشتری به شما اعتماد خواهند کرد پس حتما هنگام درخواست سایت پزشکی ذکر کنید که حتما قسمت نظرات برای تمامی بخش های سایت فراهم باشد.

محتوانویس با اطلاعات کامل حیطه کاری پزشک

برای اینکه در صفحات برتر گوگل قرار بگیرید بهتر که محتوای وب سایت شما شامل نیازهای کاربران در زمینه کاری شما باشد. باید بررسی کنید که چه مواردی در حیطه کاری شما بیشتر در گوگل سرچ میشود. برای اینکار شما نیازمند یک محتوا نویسی هستید که اطلاع کافی در زمینه پزشکی داشته باشد.پس حتما درخواست تولید محتوای مربوطه رو از گروه طراحی سایت داشته باشید.

بهینه سازی وب سایت پزشکی

بعد از رعایت تمامی موارد در طراحی سایت نوبت به بهینه سازی وبسایت شما میرسد. بهینه سازی یا سئو باید اینکار رو به دست افراد حرفه ای بسپارید. دلیل تاکید به این کار اینکه شما برای اینکه در صفحه اول گوگل قرار بگیرید این کار بسیار مهم است. چون طبق آمار اکثر افراد فقط به سایت هایی که در صفحه اول هستند اعتماد میکنند پس بهتر که شما هم جز اون نتایج باشید تا کاربران زیادی به شما اعتماد کنند.

مشاوره با طراحان حرفه‌ای سایت

قبل از هر اقدامی بهتر که با مشاورین تخصصی در این زمینه صحبت کنید. از اونجایی شما به عنوان پزشک برای حفظ اعتبار کاری خودتون باید بهترین سایت پزشکی رو داشته باشید. این کار باید جوری انجام شود که کاربر با وارد شدن به سایت شما شاهد حرفه ای بودن شما در هر زمینه ای باشد. پس انتخاب گروهی که قرار است این کار رو برای شما انجام دهد بسیار مهم و ضروریست. ما در تیم استادان وب با رعایت تمامی نکارت ذکر شده یک طراحی سایت پزشکی حرفه ای برای شما انجام خواهیم داد.

مطلب پایانی

هرشخصی بهتر که برای حرفه ای تر شدن کسب و کارش بهتر که یک وبسایت حرفه ای داشته باشد. مثلا خیلی از افراد راجعه به ویژگی های داروها، علائم دارویی، بیماری ها و …. پس لازمه که هر پزشکی یک وب سایت داشته باشد تا پاسخگوی نیازهای بیماران باشند و یکی از دلایل مهمی که هر پزشک رو مستلزم داشتن وبسایت میکنه قسمت نوبدهی است که بدون کاغذ بازیها به صورت آنلاین و بدون دخالت شخص واسطی انجام میشود. نکات مهمی که بالاتر اشاره کردیم مثل فعال بودن بخش نظردهی، دسترسی آسان کاربر به قسمت نوبدهی انلاین و بررسی سایر رقبا حتما باید در یک سایت پزشکی رعایت شود.

اینکه یک گروه خوب و حرفه ای هم طراحی را انجام دهند یک امر بسیار مهم است. ما در تیم استادان وب با تجربه طراحی سایت پزشکی میتونیم به شما در این زمینه کمک کنیم. شما میتونید با مراجعه به بخش مشاوره رایگان با متخصصین ما در این زمینه ارتباط داشته باشید و از نحوه ی طراحی و رنج قیمت سایت پزشکی اطلاعات کسب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر خودتان با ما به اشتراک بگذارید  ( اٌستادان وب )

دسته بندی مقالات

ممکن است دوست داشته باشید !

نیاز به راهنمایی دارید  ؟

نام و شماره خود را برای ما ارسال کنید در اسرع وقت با شما تماس گرفته میشود

20 دقیقه مشاوره رایگان

خوشحالیم که بیش از 2 دقیقه در سایت ما بودی!

برای استفاده از مشاوره رایگان ما میتونی شمارت رو وارد کنی تا باهات تماس بگیریم.