اٌستادان وب ، انتخابی اٌستادانه 

اٌستادان وب

طراحی وب سایت شرکتی با بهترین قیمت

برای بالا بردن اعتبار شرکت خود بهترین پیشنهاد طراحی وب سایت شرکتی میباشد با داشتن یک سایت شرکتی به راحتی برند خود را مطرح کنید. ما در این مقاله قصد داریم مزایای داشتن یک سایت شرکتی را بازگو کنیم.
فهرست مطالب

طراحی وب سایت شرکتی با بهترین قیمت

امروزه خیلی از کسب و کارها از طریق فضای مجازی توانسته اند برند خود را ثبت کنند.درحال حاضر یکی از بزرگترین فضای تبلیغاتی برای هر کسب و کاری طراحی سایت میباشد. شما با داشتن یک سایت برای شرکت خود یک شرایط تبلیغاتی به صرفه برای خود فراهم خواهید کرد. با اینکار اعتبار خود را بالاتر خواهید برد و دیگر محدودیت زمانی و مکانی برای ارائه خدمات خود نخواهید داشت. ما در این مقاله از استادان وب سعی داریم که مزایای طراحی وب سایت شرکتی و امکاناتی که باید در هرسایت شرکتی وجود داشته باشد را برای شما بگوییم پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

علت طراحی وب سایت شرکتی چیست؟

درواقع علت طراحی وب سایت شرکتی به این خاطر است که وبسایت برای شما حکم یک پلتفرم در فضای مجازی میباشد یعنی شما علاوه بر اینکهخ در فضای حقیقی یک شرکت با ارائه خدمات دارید میتوانید از طریق طراحی وب سایت شرکتی همان خدمات را به صورت مجازی به افراد معرفی و ارائه کنید.در واقع حکم یک شرکت در فضای مجازی میباشد به این صورت شما میتوانید از هر دو طرف درخواست خدمات داشته باشید.

همچنین شما با طراحی وب سایت شرکتی میتوانید به صورت دائمی یک فضایی را در دنیای اینترنت به نام خود ثبت کنید. با اینکار میتوانید خدمات خود را معرفی کنید حتی اگر خدمات جدیدی برای ارائه دارید به راحتی میتوانید از طریق وب سایت آن را مطرح کنید.همینطور به راحتی میتوانید تبلیغات برند خود را داشته باشید. در ادامه قصد داریم از مزایای طراحی وب سایت شرکتی برای شما بگوییم.

مزایای طراحی وب سایت شرکتی

مزایا طراحی وب سایت شرکتی چیست؟

1- افزایش اعتبار برند

اگر از تاثیر طراحی سایت بر برندسازی اطلاعات داشتید هرچه زودتر اقدام به طراحی وب سایت شرکتی میکردید. چون به راحتی میتوانید از این طریق برند خود را جا بندازید. اگر محتوای سایت شما به بهترین شکل نوشته شده باشد باعث می شود مشتریان بیشتری جذب سایت شما خواهند شد. اگر هرچه زودتر اقدام به طراحی وب سایت شرکتی نکنید ممکن است از سایر رقبای خود عقب بیوفتید.

2-ارائه خدمات بدون محدودیت زمانی و مکانی

همانطور که قبل تر هم گفتیم شما با داشتن یک وب سایت میتوانید بدون داشتن محدودیت زمانی و مکانی خود را مطرح کنید و همینطور خدماتی که ارائه میدهید به این صورت کاربر در هر ساعت از شبانه روز به راحتی میتواند به وب سایت شما سر بزند و خدمات شما را مشاهده کند اگر شما یک سایت برای خود نداشته باشید هیچوقت قادر به دادن همچین خدماتی نخواهید بود.

3-کاهش هزینه های تبلیغاتی

شما با طراحی وب سایت شرکتی به راحتی از شر تبلیغات چاپی پرهزینه مثل پخش تراکت یا کارت ویزیت خلاص میشوید. در واقع وبسایت برای شرکت شما حکم همان کارت ویزیت را دارد شما به جای ارائه کارتهای پر هزینه چاپی با دادن آدرس وبسایت خود به راحتی میتوانید خود را به مشتریان خود معرفی کنید.

4-کیفیت در پاسخگویی

با داشتن سایت کاربران به راحتی میتواند از طریق آن با شما و شرکت شما در ارتباط باشند. و اینطوری دیگر نیازی به مراجعه به شرکت را نخواهند داشت و به راحتی درخواست خود و یا حتی اگر سوالی داشتند میتوانند با شما در میان بگذارند اینطوری در هزینه ها و رفت و آمد افراد و اتلاف وقت جلوگیری خواهد شد.

5-افزایش فروش

همانطور که گفتیم شما با داشتن یک وبسایت هیچ محدودیت زمانی و مکانی نخواهید داشت این به این معنی است که اگر شما خدماتی را ارائه میدهید به راحتی میتوانید بدون هیچ محدودیت مکانی فروش خود را انجام دهید.حتی با طراحی وب سایت شرکتی از طریق جستجو کاربر در گوگل مورد توجه قرار بگیرید و به این صورت فروش بیشتری داشته باشید.

6-برتری به سایر رقبا

شما با طراحی وب سایت شرکتی میتوانید به راحتی نسبت به رقبا برتری داشته باشید چون در حقیقت شما در دو محیط مجزا فعالیت خواهید داشت هم از طریق فضای مجازی و وب هم از طریق فضای حقیقی که خب در این صورت به راحتی نسبت به سایرین برتری بیشتری خواهید داشت.

وبسایت شرکتی

امکانات سایت شرکتی

برای طراحی وب ساتی شرکتی حتما باید طراح یک سری نکات را رعایت کند و امکاناتی را در وبسایت قرار دهد که نیازمند هر وبسایت شرکتی میباشد.

1-صفحه اصلی

 این صفحه همان صفحه اصلی و اول سایت شما میباشد و باید طوری طراحی شود که کاربر با مطالعه این صفحه اطلاعات مفیدی از کسب و کار شما دریافت کرده باشد.

2-صفحه ارائه خدمات

شما باید یک صفحه مجزا در وبسایت خود داشته باشید و تمامی خدماتی که ارائه میدهید را بیان کنید تا کاربر با مشاهده آن درخواست مورد نظر خود را مشاهده کند.

3-صفحه مقالات

شاید تصور کنید که وبسایت شما نیازی به مقالات ندارند باید گفت که هر وبسایتی برای اینکه بیشتر مورد توجه گوگل قرار بگیرد باید یک صفحه مجزا به نام مقالات داشته باشید تا خدمات و ویژگی های خود را در آن بیان کنید تا مخاطب از این طریق وارد وب سایت شما شود و از خدمات شما استفاده کند.

4-صفحه محصولات

اگر محصولی برای ارائه دارید باید یک صفحه مجزا برای محصولات خود داشته باشید تا تمامی جزئیات محصولات و امکانات و گرانتی های مربوط به آنها را وارد کنید.

5-صفحه تماس با ما

یکی از مهم ترین صفحاتی که باید در هر وب سایت قرار بگیرد داشتن صفحه تماس با ما میباشد شما از این طریق میتوانید راه های ارتباطی خود با مشتریان را در آن ذکر کنید. این صفحه دارای اطلاعاتی نظیر آدرس دفتر مرکزی، آدرس شرکت، فکس، شماره تماس و ایمیل می باشد که بازدیدکنندگان با استفاده از آن ها با شما ارتباط برقرار کنند. طراحی این قسمت باید به گونه ای باشد که مخاطبین در کمترین زمان و به راحتی  بتوانند با شما در ارتباط باشند.

6-صفحه درباره ما

طراحی این صفحه باید به گونه ای باشد که کاربر به راحتی اطلاعات کامل و جامع راجع به شما و کسب و کارتون به دست بیاورند. در این صفحه به معرفی شرکت و نحوه عملکرد آن پرداخته می شود و برای شناخت بیشتر کاربران از سایت در نظر گرفته می شود.  اگر می خواهید بازدیدکننده سایت به مشتری شما تبدیل شود باید به این قسمت توجه ویژه ای داشته باشید و شرکت خود را به درستی معرفی نمایید.زیرا در این صفحه تمامی اعتبار شما قرار دهد و سعی کنید توضیح جامع د رعین حال مختصر داشته باشید.

7-طراحی سایت ریسپانسیو

یکی از موارد مهمی که هر وبسایتی باید آن را رعایت کند طراحی سایت ریسپانسیو میباشد چون که ممکن است مخاطبین شما از طریق تلفن همراه وارد سایت شما شوند و این خیلی مهم است که حتما سایت شما ریسپاسیو و واکنش گرا باشد.

مطلب پایانی

همانطور که بالاتر گفتیم برای افزایش اعتبار شرکت خود باید یک وبسایت داشته باشید. نکات مهمی را باید در طراحی سایت شرکتی رعایت کنید که همگی در بالا ذکر شده است. اگر شما هم صاحب یک کسب و کار شرکتی هستید و به دنبال طراحی سایت هستید ما در تیم استادان وب با توجه به تجربه بالا در این زمینه میتوانیم به شما کمک کنیم .برای اینکار از طریق فرم مشاوره رایگان با ما در ارتباط باشید و درخواست خود را ثبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر خودتان با ما به اشتراک بگذارید  ( اٌستادان وب )

دسته بندی مقالات

ممکن است دوست داشته باشید !

نیاز به راهنمایی دارید  ؟

نام و شماره خود را برای ما ارسال کنید در اسرع وقت با شما تماس گرفته میشود

20 دقیقه مشاوره رایگان

خوشحالیم که بیش از 2 دقیقه در سایت ما بودی!

برای استفاده از مشاوره رایگان ما میتونی شمارت رو وارد کنی تا باهات تماس بگیریم.