اٌستادان وب ، انتخابی اٌستادانه 

اٌستادان وب

روش های به روزرسانی وب سایت

اینکه در هنگام به روزرسانی وب سایت باید چه نکاتی رعایت شود بسیار مهم و ارزشمند است ما در این مقاله سعی داریم که نکات ریز به روز رسانی وب سایت را توضیح دهیم تا بهترین نتیجه را داشته باشید
به روزرسانی وبسایت
فهرست مطالب

روش های به روزرسانی وب سایت

درحال حاضر برای اینکه در دنیای طراحی سایت بتوانید همیشه حرف اول را در بین رقبای خود بزنید باید همیشه درحال به روزرسانی وب سایت خود باشید وگرنه جایگاه خود را تقدیم رقبا خواهید کرد. باید همیشه به روزباشید تا بتوانید مخاطبین خود را جذب کنید و همینطور تعداد مشتریان خود را افزایش دهید. ما در این مقاله از استادان وب سعی داریم نکاتی که باید هنگام به روزرسانی وبسایت رعایت کنید را بازگو کنیم تا هم از دید گوگل هم مخاطب بهترین وبسایت باشید پس همراه ما باشید.

چرا باید به روزرسانی وب سایت حتما انجام شود؟

هرسوالی اید یک سری پاسخ منطقی داشته باشد تا افراد را قانع به انجام این کار کند. اینکه چرا باید به روزرسانی وب سایت حتما انجام شود دلایل مختلفی دارد که باید آن را بررسی کنید منظور از اینکه میگوییم باید به روزرسانی وب سایت انجام دهید به این معنا نیست که صفر تا صد وبسایت خود را تغییر دهید گاهی با یک سری تغییرات جزئی به روزسانی انجام خواهد شد. معمولا دلایلی که باعث میشود که صاحبان هر وبسایتی تصمیم بگیرند به روزرسانی انجام دهند موارد زیر میباشد:

  • وقتی نرخ کلیک وبسایت کاهش پیدا میکند
  • مقدار فروش کمتر میشود
  • متوجه میشوند که ظاهر وبسایت قدیمی شده است.
  • هدف افزایش سرعت لود وب سایت
  • کاهش نرخ پرش سایت
  • تغییر اصول سئو وب سایت

مواردی که به روزرسانی وب سایت کمک میکنند

یک سری موارد وجود دارد که به صورت عامیانه صاحبان وبسایت های قوی از این روش و موارد برای به روزسانی وب سایت خود استفاده میکنند.همانطور که گفتیم برای به روزرسانی شما به این احتیاج ندارید که همه چی را از نو بسازید.با به روزرسانی یک سری موارد شما به راحتی فرآیند آپدیت کردن را پشت سر خواهید گذاشت و یک وبسایت کاملا به روز خواهید داشت که از نظر گوگل و کاربران بسیار مهم و نکته مثبتی است.

محتوا و طراحی فعلی وب‌سایت خود را بررسی کنید

اولین قدمی که باید در به روزرسانی وب سایت انجام دهید محتوای وب سایت شما میباشد. محتوای وب سایت شما میتواند در قالب متن یا تصاویر یا هر چیز دیگری باشد. باید شما با دقت محتوای وب سایت خود را بررسی کنید تا متوجه شوید برای بهبود عملکرد وبسایت چه محتوایی را بهتر است به روز رسانی کنید. به‌ طور کلی توجه به 2 بخش در اولین قدم از به روزرسانی محتوای وب سایت ضروری است: محتوای بصری و محتوای متنی.

آپدیت سایت

محتوای متنی

به روزرسانی محتوای متنی وبسایت یکی از مهم ترین مواردی است که اید ه آن توجه زیادی داشته باشید. اگر وبلاگ دارید توصیه میشود که در یک ازه های زمانی مشخص محتوای وبلاگ خود را به روز کنید علی الخصوص آن دسته محتوایی که در سرچ کنسول ایمپرشن بالایی دارد در مقابل کلیک کمتری دارند شما با به روزرسانی آن محتوا میتوانید رتبه بهتری کسب کنید در نهایت میزان کلیک بالاتر برود. 

یا ممکن است طراحی سایت فروشگاهی داشته باشید و توضیحاتی که راجع به یک محصول نوشته اید جامع و درست نباشد بهتراست تغییراتی ایجاد کنید یا در بخش سوالات متداول یک سری موارد جدی و مورد نیاز کاربر را اضافه کنید. یا شما میتوانید با تغییر عنوان به راحتی یک محتوای جالب داشته باشید تا مخاطب برای کلیک جذب کنید.

محتوای گرافیکی یا بصری

محتوای بصری در جذب مخاطب خیلی تاثیر بالایی دارد.اگر وبسایت آموزشی یا فروشگاهی دارید تصاویر بسیار مهم میباشد. لازم نیست که محتواهای ضعیف را حذف کنید؛ در واقع شما می‌توانید از ابزارهای ویرایش آنلاین برای ویرایش یا بهبود آن‌ها کمک بگیرید.

همچنین باید به سرعت وب‌سایت خود توجه داشته باشید. برای افزایش سرعت لود وب سایت بهتر است اگر فایل‌های ویدیویی قدیمی سنگین و حجیم دارید را حذف کنید.

داده­ های سایت را بررسی کنید

یکی از روش هایی که میتوانید به کمک آن متوجه شوید که چه بخش های نیازمند توجه بیشتر است بررسی داده های سایت است. بررسی نرخ کلیک ، نرخ پرش و ترافیک وبسایت میباشد. شما با کمک داده های سایت میتوانید متوجه شوید که کدام یک از صفحات شما نرخ پرش زیادی دارد را بررسی کنید و محتوای آن را به روزرسانی کنید. این کار به شما کمک می کند تا رفتار مخاطبان را نسبت به وبسایت، بهتر درک کنید که چگونه می‌توانید سایت خود را متناسب با نیازهای آن ها ویرایش و به‌ روزرسانی کنید.

تغییرات ظاهری وب سایت

گاهی اوقات لازم است برای به روزرسانی و سایت ظاهر آن را تغییر دهید. با به روزرسانی ظاهر سایت جذابیت بیشتری برای کاربران به وجود بیاورید. در این مرحله باید به جذابیت‌های بصری سایت خود مثل عکس‌ها، فیلم‌ها، انیمیشن‌ها و … توجه کنید. بهتر است از تصاویر و فیلم‌های حرفه‌ای‌تر استفاده کنید.

اگر خیلی قصد دارید حرفه ای باشید توصیه میکنیم که به جای تصاویر مختلف و زیاد از عکس ها ویدیوهای تبلیغاتی حرفه‌ای درست کنید تا حس تعامل بیشتری با مخاطبین داشته باشید. علاوه بر ظاهر سایت توصیه میکنیم که رابط کاربری وبسایت هم تغییر بدهید. ui و ux نقش بسیار مهمی در سایت دارند با بهبود این دو مورد میتوانید به روزرسانی وب سایت خود را تکمیل کنید.

از محتوای ترند استفاده کنید

استفاده از محتوای ترند و به روز خیلی تاثیر بالایی در نرخ کلیک وبساتی شما خواهد داشت. اینکه میگوییم موضوعات ترند استفاده کنید به این معنا نیست که شما رد هر زمینه ای غیرمرتبط تولید محتوا کنید تا ورودی داشته باشید اگر وبسایت شما با موضوع مرتبط نباشد بی شک نرخ پرش سلیت افزایش پیدا خواهد کرد.سعی کنید باتوجه به موضوعات مرتبط و ترند به روزرسانی وب سایت انجام دهید.

به روزرسانی وب سایت

مطلب پایانی

شما در هرصنعتی فعالیت داشته باشید چه در دنیای و سایت چه بازارهای فروش به روزرسانی بسیار مهم است. برای اینکه در حیطه فعالیت خود نبض بازار را در دست بگیرید و از رقبا جلوتر باشید توصیه میشود که به روزرسانی وب سایت را جدی بگیرید. اگر شما هم قصد دارید که  رهبری بازار را به دست بگیرید. و در صنعت خود حرف اول را بزنید، لازم است به مطالبی که در این مقاله گفتیم عمل کنید. 

هر چقدر که دقیق‌ تر و حرفه‌ای ‌تر نکات را رعایت کنید، موفقیت بیشتری هم در انتظارتان خواهد بود. یک جمله و قانون همیشگی در دنیای وب سایت وجود دارد که شما برای موفقیت باید همیشه به روز باشید. اگر شما هم نکاتی راجع به به روزرسانی وب سایت دارید در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر خودتان با ما به اشتراک بگذارید  ( اٌستادان وب )

دسته بندی مقالات

ممکن است دوست داشته باشید !

نیاز به راهنمایی دارید  ؟

نام و شماره خود را برای ما ارسال کنید در اسرع وقت با شما تماس گرفته میشود

20 دقیقه مشاوره رایگان

خوشحالیم که بیش از 2 دقیقه در سایت ما بودی!

برای استفاده از مشاوره رایگان ما میتونی شمارت رو وارد کنی تا باهات تماس بگیریم.