اٌستادان وب ، انتخابی اٌستادانه 

اٌستادان وب

ارائه بهترین پلن ها با مشاوره طراحی سایت استادان وب

یکی از مهم ترین کارها هنگام راه اندازی کسب و کار اینترنتی و داشتن وب سایت داشتن مشاوره طراحی سایت است که تمامی اهداف شما رو بررسی کند و طبق آن برنامه ریزی برای رشد کسب و کار داشته باشد.
مشاوره طراحی وب سایت
فهرست مطالب

ارائه بهترین پلن ها با مشاوره طراحی سایت استادان وب

یکی از چالش برانگیزترین قسمت کسب و کار اینترنتی و وارد شدن به دنیای گوگل و اینترنت همین مشاوره طراحی سایت است. که خیلی ها از مزیت های این کار اطلاعی ندارند و اینکار رو واجب نمیدونند ولی خب باید گفت که سخت در اشتباه هستند. چون اگر مشاوره ای دریافت نکنید و با توجه از اطلاعات کمی که در زمینه طراحی وبسایت دارید ممکن که به مشکل برخورد کنید و آن بازخوردی که تو ذهن شما شکل گرفته بود را نداشته باشید. پس قبل از هرکاری باید با یک مشاوره طراحی سایت خبره مشورت کنید.

 ما در تیم استادان وب هم این وظیفه خطیر رو به عهده گرفتیم که با مراجعه به بخش مشاوره رایگان ما میتونید با مشاورین ما در ارتباط باشید. در ادامه این مقاله از مزایای مشاوره صحبت کرده ایم اگر بعد از مطالعه قانع شدید که حتما قبل از شروع نیازمند این کار هستید به ما هم سر بزنید.

چرا باید مشاوره طراحی سایت داشته باشیم؟

مشاوره به شما کمک میکند که شما از ابتدا مسیر حرکت رو درست بروید.اگر از ابتدای کار یک آجر رو کج بذارید دیوار تا آخر کج میره و اینطوری کار شما همش دچار مشکلات ریز و درشت خواهد شد.پس بهتر که قبل از هرکاری مشاوره طراحی سایت را دریافت کنید تا تمامی جوانب کسب و کار شما بررسی شود و هزینه های هنگفت و بیخودی نداشته باشید.مسیر راه را به درستی طی کنید.

مشاوره طراحی سایت به شما تمامی مسیر را به صورت برنامه ریزی شده در اختیار شما قرار میدهد با توجه به تغییراتی که ممکن است در فضای مجازی رخ دهد. چون درحال حاضر تمامی فضاهای مجازی مخصوصا گوگل درحال به روز رسانی های مختلف است و هر لحظه ممکن است که نیازهای کاربران تغییر کند. شخصی که مشاوره طراحی سایت شماست باید تمامی این موارد را بررسی کند و تا به نتیجه رسیدن وب سایت شما همراه تیم شما باشد.

روند ارائه مشاوره طراحی سایت به چه شکل است؟

  1. درخواست مشاوره از افراد موفق در زمینه طراحی سایت
  2. درخواست تعیین وقت مشاوره
  3. پرداخت هزینه مشاوره طراحی سایت ( ما در استادان وب این کار را رایگان برای شما انجام میدهیم)
  4. حضور در جلسه مشاوره و تعیین اهداف و شروع برنامه ریزی کسب و کار
مشاوره طراحی سایت

وظیفه مشاوره طراحی سایت چیست؟

خب حالا که انقدر تاکید میشود که حتما قبل از اقدام برای داشتن یک وب سایت با مشاور تخصصی درارتباط باشید چیست؟ اصلا وظیفه این افراد چیست!! خب معمولا افرادی که شماوره طراحی سایت میدهند خودشون یک طراح و برنامه ریز حرفه ای هستند چون اگر دانشی در این زمینه نداشته باشند نمیتوانند شما رو به درستی راهنمایی کنند. حالا مشاورین وظیفه هایی دارند که شما باید هنگام دریافت مشاوره به شما همه موارد زیر را ارائه دهد:

  • مشخص کردن کسب و کار شما و طراحی وبسایت با توجه به آن
  • مشخص کردن نوع طراحی سایت که یا باز زبان های برنامه نویسی تحت وب یا با cmsهای آماده مثل وردپرس
  • مشاوره درباره شکل ظاهری وبسایت
  • طراحی اختصاصی سایت
  • مشاوره جهت برندسازی
  • مشاوره جهت انتخاب نام و ثبت دامنه مناسب
  • بررسی مسائل دیجیتال مارکتینگ
  • روش های بازاریابی
  • بررسی شبکه های اجتماعی در کنار داشتن وب سایت
  • مسیر سئو وبسایت

درجلسه مشاوره طراحی سایت باید چه مسائلی بیان شود؟

خروجی مشاوره طراحی سایت باید به این شکل باشد که درشما در انتهای این جلسه باید لیستی از مخاطبین کسب و کار و رقبای شما باشد. باید در این جلسه تمامی اهداف کسب و کار شما مشخص شود. همچنین باید مشخص شود که چه امکاناتی در وبسایت شما نیاز است که منجر به رفع نیاز کاربر شود. این موارد باید به طوری قرار بگیرد تا منجر به خرید یا سودرسانی به شما شود. همچنین از استعلام هزینه های طراحی سایت و زمان بندی مشخص برای اجرای تمام برنامه ریزی ها به شما ارائه دهند. به صورت کلی در جلسه مشاوره طراحی سایت نباید هیچ سوالی در ذهن شما باشد و باید به صورت شفاف تمامی مسائل را بیان کنید.

مشاوره طراحی سایت بعد از راه اندازی سایت

خب خیلی ها فکر میکنند که نه قبل از شروع نه بعد از طراحی سایت نیازی به مشاوره ندارند.این یک تصور غلط چونکه داشتن یک مشاوره در هر لحظه از کسب و کار شما واجب و ضروری است خیلی از شرکت ها و کسب و کارهای مطرح همیشه یک مشاوره درکنارشون است که همیشه بهترین و راحت ترین مسیر رو برای پیشرفت طی کنند. شما هم حتی بعد از داشتن یک وبسایت بهتر که یک مشاوره طاحی سایت داشته باشی تا مسائلی مربوط ه دیجیتال مارکتینگ و مسیر سئو و پیشرفت سایت را برای شما برنامه ریزی کند. تا شما رو به سودهی و درآمد برساند.

مشاوره وب سایت

هزینه مشاوره طراحی سایت

از اونجایی که جلسه مشاوره طراحی سایت به صورتی است که همه مطالب به صورت توضیحات به شما ارائه میشود و عملا هیچ کار فیزیکی انجام نمیشود. خیلی ها معتقد هستند که برای این مسئله نباید هزینه کنند. ولی خب سخت در اشتباه هستند چونکه با داشتن یک مشاوره مسیر کلی و بهترین مسیر را برای شروع و پیشرفت رو برای شما مشخص میکنند. برخی از مشاورین هم مثل ما در استادان وب مشاوره های رایگان به افراد میدهند و هزینه ها در قسمت عملی تمامی این کسب و کارها شکل میگیرد.

خدمات مشاوره طراحی سایت استادان وب

همانطور که بالاتر گفتم خدمات مشاوره طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ ما برای همه افراد رایگان میباشد. ما علاوه بر ارائه خدمات مشاوره و نشان دادن مسیر پیشرفت کسب و کار شما میتونیم خدمات طراحی سایت هم به صورت اختصاصی برای شما انجام دهیم. بعد از برقراری ارتباط با مشاورین ما میتونید تمامی براورد هزینه ها طراحی سایت خودتون رو به ما بسپارید تا در مدت زمان مشخص تمامی این فرایند ها رو به بهترین شکل به شما ارائه دهیم.به مراجعه به بخش مشاوره رایگان با ما درارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر خودتان با ما به اشتراک بگذارید  ( اٌستادان وب )

دسته بندی مقالات

ممکن است دوست داشته باشید !

نیاز به راهنمایی دارید  ؟

نام و شماره خود را برای ما ارسال کنید در اسرع وقت با شما تماس گرفته میشود

20 دقیقه مشاوره رایگان

خوشحالیم که بیش از 2 دقیقه در سایت ما بودی!

برای استفاده از مشاوره رایگان ما میتونی شمارت رو وارد کنی تا باهات تماس بگیریم.