اٌستادان وب ، انتخابی اٌستادانه 

اٌستادان وب

چگونه یک فروشگاه اینترنتی لباس پرفروش راه اندازی کنیم؟

درحال حاضر فروشگاه اینترنتی لباس جز یکی از پردرامدترین شغل ها قرار گرفته است. چون نیاز همه ی مردم است برای اینکه یک فروشگاه اینترنتی داشته باشید همراه ما باشید.
فروشگاه اینترنتی پوشاک
فهرست مطالب

چگونه یک فروشگاه اینترنتی لباس پرفروش راه اندازی کنیم؟

اگر شما یک مغازه پوشاک دارید روزانه چندنفر وارد مغازه شما خواهند شد؟ بی شک نمیشه یک عدد ثابت برای این سوال پیدا کرد. اصلا تصور کنید که روزانه صد نفر وارد مغازه شما میشوند از این صد نفر چند نفر خرید انجام میدهند؟؟ خیلی از مشتری هایی که وارد مغازه میشوند شاید اصلا برنامه خرید لباس نداشتند فقط سر راهشون وارد شدند که اجناس را ببینند.

 اصلا چند ساعت در شبانه روز میتوانید در مغازه باشید تا فروش داشته باشید. اگر شما یک فروشگاه اینترنتی لباس داشته باشید تمامی این مشکل ها برای شما حل خواهد شد. شما به راحتی میتونید در تمامی ساعات شبانه روز فروش خودتون رو داشته باشید. در ادامه ما در تیم استادان وب یک سری از مزایای داشتن یک فروشگاه اینترنتی لباس و حتی چگونگی راه اندازی آن را گفته ایم پس اگر نیازمند یک طراحی سایت فروشگاهی هستید همراه ما باشید.

آیا با وجود رقبای قوی راه اندازی فروشگاه اینترنتی لباس امکان پذیر است؟

شاید تصور کنید که با رقبای قوی ای که در صنعت پوشاک هم فعالیت دارند داشتن یک فروشگاه اینرنتی لباس کار سختی است. در تمامی شغل ها رقبای قوی ای وجود دارند که پا گذاشتن توی اون حرفه کار سختی است ولی غیر ممکن نیست که اینها همگی بستگی به خود شما دارد. درسته رقیب های زیادی مثل دیجیکالا وجود دارند که کار رو برای شما شاید سخت کنند ولی خب فوت وفن های زیادی هست که شما بتونید خود را برتر کنید.

 مثلا یکی از پیشنهاداتی که به افرادی که صاحب فروشگاه اینترنتی لباس هستند این است که روی یک محصول خاص در ابتدا مانور دهید و یک سری از افراد را مخاطب هدف خودتون قرار دهید. مثلا ابتدا فقط روی شومیز زنانه یا لباس بچگانه فوکوس کنید به جای فروش کلی لباس زنانه یا مردانه اینطوری در ابتدا یک گروه خاص را برای خودتان خواهید داشت سپس مابقی محصولات را به آنها معرفی میکنید.

 ولی داشتن یک فروشگاه اینترنتی لباس یکی از پردرآمدترین شغل ها است چون که نیاز پوشاک یک نیاز همیشگی برای مردم است. همونطور که بالاتر گفتیم اگر شما مغازه دار باشید شاید تمامی افرادی که وارد مغازه شدند خریدار نباشند ولی اینکه افراد با سرچ در گوگل به دنبال یک لباس باشند بی شک با توجه به نیاز خودشون این سرچ رو انجام داده اند پس خریدار حتمی لباس هستند.

فروشگاه اینترنتی لباس

مزایای فروشگاه اینترنتی لباس

  • فروش شما بدون هیچ محدودیت زمانی رخ میدهد و به راحتی در روزهای تعطیل هم فروش خواهید داشت.
  • کاهش هزینه ها(مثل داشتن فروشنده، حتی اجاره مغازه و …).
  • فروش بدون محدودیت مکانی : شما در تمامی کشور امکان فروش را دارید.
  • افزایش فروش و داشتن مشتریان هدف
  • ساختن برند مخصوص خودتون
  • تبلیغات گسترده برای فروشگاه خودتون
  • امکان معرفی و به نمایش گذاشتن تمامی محصولات خودتون
  • با توجه به توضیحات محصول نیازی به معرفی محصولات به مشتریان ندارید
  • افزایش اعتبار کسب و کارتون
  • افزایش اعتماد
  • امکان اعلام تخفیف های ویژه که منجر به فروش بیشتر شود.
فروشگاه اینترنتی

مراحل ساخت یک فروشگاه لباس اینترنتی لباس

برای اینکه یک فروشگاه اینترنتی قوی و حرفه ای داشته باشید باید تمامی این مراحل را قدم به قدم طی کنید تا به بازدهی که در ذهنتان وجود دارد برسید. در طی این مسیرها سختی های زیادی است تا به موفقیت برسید. نباید جا بزنید و تمام تلاشتون را برای رسیدن به موفقیت انجام دهید. حالا قدم به قدم کارهایی که باید برای داشتن یک فروشگاه اینترنتی لباس انجام دهید به روایت زیر می باشد:

1-درخواست یک وب سایت فروشگاهی

اولین قدم اینکه شما درخواست یک طراحی سایت بکنید که حالا به توجه به فعالیت شما در زمینه وب سایت های فروشگاهی قرار میگیرد. بهتر اینکه اینکار را به بهترین شکل انجام دهید. باید اینکار رو به عهده یک فرد متخصص بسپارید. اگر قصد جدی دارید که هرچه زودتر فروشگاه اینترنتی خودتون را راه اندازی کنید بهتر همین الان اقدام کنید. میتونید برای شروع با مراجعه به بخش مشاوره رایگان با طراحان سایت ما در ارتباط باشید.

2- انتخاب ظاهر مناسب برای وبسایت

یکی از مهم ترین قسمت های فروشگاه اینترنتی لباس داشتن یک ظاهر مناسب باید ظاهر سایت شما به شکلی باشد که مشتری به راحتی جلب شود. یعنی اینکه قسمت های مختلف مثل دسته بندی های لباس به صورت جداگانه باشد. مرتب باشد که مشتری وقتی وارد سایت شما میشود برای دسترسی به محصولات دچار دردسر نشود. و باید جوری باشد که مشتریان به راحتی خرید را انجام دهند. سعی کنید که انتخاب رنگ مناسبی برای وب سایت انتخاب کنید که این ترکیب رنگ ها باید به صورت اصولی باشد.

3-انتخاب نام دامنه و نام برند و طراحی لوگو

یکی از مهم ترین قسمت ها انتخاب نام تجاری و انتخاب لوگو است. چون اولین قدم برای برندسازی همین انتخاب است نام شما باید جوری باشد که در ذهن مخاطب به راحتی ثبت شود. اینطوری برندسازی مجازی شما خیلی راحت تر انجام میشود. نام دامنه شما هم باید به صورتی باشد که شامل نوع فعالیت شما باشد.

4-درج محصولات

حالا به قسمت مهمی از فروشگاه اینترنتی لباس رسیدیم که شما باید محصولات خودتون رو داخل سایت فروشگاهی خودتون درج کنید. که این قسمت از اهمیت زیاد برخوردار است. باید تمامی محصولات شما تصاویر داشته باشند و باید این تصاویر با کیفیت و هم نسخه اصلی و هم ژورنال لباس داخل تصاو.یر محصول قرار دهید اینطوری مشتری اعتماد بیشتری به شما خواهد کرد. از طرفی باید هر محصول را در بخش مخصوص خودش قرار دهید تا مشتری گیج نشود.

5- استفاده از دیجیتال مارکتینگ و سئو و تبلیغات

خیلی ها بعداز اینکه فروشگاه اینترنتی لباس خود را میزنند همش از این شاکی هستند که چرا فروش ندارند. خب دوست عزیز شما تا وقتی که خودت رو به گوگل و مشتری ها معرفی نکنی مشخص که فروش انچنانی هم نخواهی داشت. باید با تکنیک های سئو و تبلیغات مارکیتنگ وب سایت خودتون رو بالا ببرید تا در نتایج برتر گوگل قرار بگیرید. کمک از شبکه های اجتماعی هم مانند اینستاگرام هم کمک بزرگی به مطرح شدن شما خواهد شد. این قسمت دیگه تیر اخر برای رسیدن به رقبا است که باید به بهترین شکل ممکن انجامش دهید تا هرچه زودتر موفق شوید.

با تبلیغات هم میتونید خودتون رو مطرح کنید. هم میتونید مبلغی به خود گوگل بپردازید تا وب سایت شمارو در مدت زمانی در صفحات برتر قرار دهد. از طرفی هم میتونید به وب سایت ها دیگر تبلغیغات بپسارید تا ورودی داشته باشید که منجر به خرید شود ولی باید دقت کنید که این تبلیغات رو به کسی بسپارید که مشتریان هدف را به وب سایت شما بفرستند نه صرفا فقط وب سایت شما دیده شود.

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

ویژگی هایی که باید یک فروشگاه اینترنتی لباس داشته باشد

وبسایت های فروشگاهی باید یک سری ویژگی ها داشته باشد.تا شما را نسبت به مابقی رقبا برتر کند. باید تمامی نکات زیر را برای وبسایتتون رعایت کنید تا موفق شوید.

طراحی سایت ریسپانسیو

باید وب سایت شما طوری باشد که سایت شما در تمامی حالت ها به درستی نمایش داده شود. یعنی اینکه هم در تلفن همراه هم تبلت ها و هم حالت دسکتاپ باشد. این خیلی مهم است مخصوصا حالت تلفن همراه چون که خیلی از سرچ ها توسط تلفن همراه انجام میشود پس اگر سایت شما به درستی نمایش داده نشود مشتری موبایلی خودتون رو از دست خواهید داد.

نماد اعتماد الکترونیک داشته باشید

خیلی از افراد ملاک از خرید یک وبسایت رو داشتن نماد اعتماد یا همان اینماد میدانند. چون اینطوری وقتی وبسایت و فروشگاه شما به صورت رسمی ثبت شده باشد اینطوری افراد بیشتری به شما و کسب و کارتون اعتماد خواهند کرد. پس حتما برای گرفتن اینماد از طریق سایت رسمی آن اقدام کنید.

راحتی در خرید

این امر خیلی مهم است که وب سایت شما طوری طراحی شود که کاربر به راحتی بتواند خرید خود را ثبت کند. حدالامکان فرآیند خرید تا پرداخت را جوری انجام دهید که این مسیر کوتاه باشد تا کاربر به راحتی فرایند خرید را انجام دهد.

داشتن بخش نظرات

داشتن قسمت نظرات خیلی برای کاربران مهم است. خیلی از افراد قبل از خرید به بخش نظرات سایت میروند و سپس خرید انجام میدهند پس داشتن این قسمت برای یک فروشگاه اینترنتی لباس بسیار مهم و ضروریست چون باعث اعتماد مشتری به شما میشود. از طرفی هم میتونید با مشتریان خود تعامل ایجاد کنید که تعامل تاثیر خیلی زیادی برای جذب مشتری خواهد داشت.

داشتن سرعت بالا

یکی از مهم ترین معیارهایی که باعث بهبود سئو سایت و جذب مشتری میشود. چون اگر وب سایت شما سرعت خوبی نداشته باشد بی شک مشتری سایت شما رو خواهد بست و به خرید ادامه نخواهد داد. مثلا تصاویر وبسایت شما دیرلود شود و کاربر به آنچه که نیاز دارند نرسد پس ترجیه میدهد که از وبسایت شما خرید نکند و این باعث از دست دادن مشتری های شما خواهد شد پس سرعت لود وب سایت را افزایش دهید.

مطلب پایانی

خیلی ها سوال براشون پیش میاد که ما به جای یک وبسایت هم میتونیم فروشگاه اینترنتی لباس رو در بستر اینستاگرام راه اندازی کنیم برای اینکه به این سوالتون پاسخ کامل داده شود پیشنهاد میکنم که مقاله طراحی سایت یا اینستاگرام را مطالعه کنید. داشتن یک فروشگاه اینترنتی لباس در بستر گوگل خیلی به شما و کسب و کارتون اعتبار میدهد و به راحتی میتونید فروش خودتون رو چندبرابر کنید.

 با داشتن یک فروشگاه اینترنتی تمامی مشتریانی که وراد سایت شما شوند از طریق سرچ گوگل بی شک مشتریانی هستند که قصد خرید دارند و این امر باعث افزایش فروش شما خواهد شد. پس برای اینکه هرچه زودتر وارد دنیای اینترنت شوید بهتر که درخواست یک وبسایت برای فروشگاه اینترنتی لباس خود داشته باشید برای اینکار میتونید با مشاورین ما در استادان وب در ارتباط باشید برای این کار به بخش مشاوره رایگان بروید و مشاوره بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر خودتان با ما به اشتراک بگذارید  ( اٌستادان وب )

دسته بندی مقالات

ممکن است دوست داشته باشید !

نیاز به راهنمایی دارید  ؟

نام و شماره خود را برای ما ارسال کنید در اسرع وقت با شما تماس گرفته میشود

20 دقیقه مشاوره رایگان

خوشحالیم که بیش از 2 دقیقه در سایت ما بودی!

برای استفاده از مشاوره رایگان ما میتونی شمارت رو وارد کنی تا باهات تماس بگیریم.