اٌستادان وب ، انتخابی اٌستادانه 

اٌستادان وب

طراحی سایت شرکتی مساوی است با افزایش اعتبار شما

طراحی سایت شرکتی یک راه موفق برای ارائه کسب و کارتان به مشتریان است. یک روش بهینه جهت تبلیغ کسب و کار شما میباشد.
فهرست مطالب

طراحی سایت شرکتی مساوی است با افزایش اعتبار شما

وقتی یک شرکت به ثبت رسیده میشود یکی از مهم ترین قدم های بعدی اقدام برای طراحی سایت است. کوچیکترین کسب و کارها هم یک وب سایت دارند. بی شک شما هم برای تجارت خودتان باید یک سایت حرفه ای داشته باشید چون اینطوری نسبت به سایر رقبا جلوتر خواهید افتاد.داشتن یک وبسایت حرفه ای بی شک اعتبار کسب و کار شمارو بالاتر خواهد برد. داشتن یک وب سایت شرکتی مزایای زیادی دارند که در نهایت شمارو مجاب خواهد کرد زودتر اینکار را برای کسب و کارتون انجام دهید همراه ما در استادان وب باشید.

علت ضرورت در طراحی سایت شرکتی

ممکن که بگید خب شرکت ما محصولی برای فروش نداره چه الزامی داره که ما یک وب سایت داشته باشیم!! اولا اینکه تمامی طراحی سایت ها برای فروشگاه ها نمیباشد و حتما نباید یک محصول برای فروش داشته باشید. خیلی از وبسایت های دیگر هستند که خدمات ارائه میدهند یا سایت های خبری و آموزشی هستند. حکم طراحی سایت شرکتی اینکه تبلیغ کلی از کسب و کار شما بکنه. اگر هم نوع شغل شما به نوعی نمیباشد که ارباب رجوع یا مشتری داشته باشید داشتن یک وب سایت میتونه کمک به مطرح شدن کسب و کار شما بکنه. پس داشتن یک وب سایت همه جور برای شرکت شما واجب خواهد بود.

مزایا طراحی سایت شرکتی

  • یکی از مزایای طراحی سایت شرکتی اینکه اعتبار شمارو بالا خواهد بود. اینکه شرکت شما به صورت رسمی ثبت شده است و با ثبت نماد اعتماد در وبسایتتون افراد بیشتری به شما اعتماد خواهند کرد هرچه اعتماد یشتر اعتبار بالاتر همینطور بالعکس.
 
  • یکی دیگر از مزایای وب سایت شرکتی اینکه شما به صورت شبانه روزی میتونید خدمات کسب و کار خودتون رو ارائه بدهید.اینطوری کسب و کار شما به راحتی مطرح خواهید شد.
 
  • حتی شما با داشتن یک وب سایت میتونید یک بخش از کسب و کارتون رو به صورت آنلاین کنید. مثلا اگر محصولی برای ارائه دارید میتونید به صورت مجازی بدون نیاز به نیروی انسانی فروش را انجام دهید. حتی هزینه های تبلیغاتی برای شما هم کاهش پیدا میکند.
 
  • شما میتونید از طریق وب سایت رزومه و تاریخچه شرکت را معرفی کنید.
 
  • حضور شما در نتایج سرچ گوگل. شما اگر وب سایت شرکتی حرفه ای داشته باشید به راحتی میتونید با بهینه سازی سایتتون در نتایج گوگل حضور داشته باشید و خدمات شما به کاربران ارائه شود.
سایت شرکتی

اهداف طراحی سایت شرکتی

همونطور که بالاتر گفتیم یکی از مزایای طراحی سایت شرکتی افزایش اعتبار شما میباشد. این امر که یکی از مهمترین اهدافی است که هر کسب و کاری به دنبال آن میگردد. همه امروزه به دنبال این هستند که جا پای خودشون رو در میان مردم سفت کنند شما هم برای اینکه در میان سایر رقبا بیشتر و بیشتر خودتون رو مطرح کنید باید یک وب سایت برای شرکت خودتون داشته باشید.

از اونجایی که دیگه همه ی نیازها از طریق اینترنت انجام میشود بهتر که زمانی که یک شخص نیازمند خدماتی است که شما درحال ارائه آن هستید وبسایت شما هم جز اون نتایجی باشد که به کاربر ارائه میشود اینطوری باعث افزایش مشتری های شما خواهد شد.

چرا وردپرس را برای طراحی سایت شرکتی انتخاب کنیم ؟

از اونجایی که وردپرس از آپدیت های اخیرش پیداست روز به روز درحال پیشرفت است و از طریق افزونه های مختلفی که ارائه میدهد این امکان را به طراحان سایت میدهد که به راحتی بتوانند در کمترین زمان ممکن یک وب سایت حرفه ای داشته باشید.

یکی از دلایلی که از وردپرس برای طراحی سایت استفاده میکنند رایگان بودن این پلتفرم که به راحتی میشودر از سایت رسمی wordpress آن را دانلود و نصب کنید. خیلی ها تصور میکنند که با وردپرس نمیشود یک وبسایت حرفه ای داشته باشند که این تصور کاملا اشتباه است پیشنهاد میشود برای اینکه این سوال برایتان حل شود مقاله وردپرس یا کدنویسی را مطالعه کنید. وردپرس دارای امنیت بالایی است و با توجه به انعطاف پذیری که داره ابن امکان را به شما میدهد که یک سایت قوی داشته باشید.

ما در تیم استادان وب به شما این قول را خواهیم داد که با تیم حرفه ای و قوی که داریم با وردپرس یک طراحی سایت شرکتی برای شما با بهترین امکانات ارائه خواهیم داد.

نکاتی که درحین طراحی سایت شرکتی باید رعایت شود

برای یک وب سایت حرفه ای داشته باشید که اعتماد کاربران را جذب کنید باید یک سری نکات را رعایت کنید عسی کنید که هیچوقت از وب سایت های آماده استفاده نکنید. پس اگر اینکار رو به عهده ی تیم طراحی سیات میسپارید باید ذکر کنید که این نکات را رعایت در سایت شما رعایت شود:

  • طراحی سایت ریسپانسیو یکی از موارد مهمی است که باید حتما رعایت شود تا کاربران موبایلی خودتان را دست ندهید.
  • رعایت موارد گرافیکی سعی کنید که طیف رنگی که در وب سایت استفاده میکنید همخوانی داشته باشد و شامل رنگ های مورد نظر شما که در لوگو کسب و کارتون استفاده میکنید هم باشد.
  • طراحی سایت شما باید به طوری باشد که کاربر هرچه سریعتر به نیاز خودش برسد.
  • رعایت اصول قواعد استاندارد طراحی سایت
  • سعی کنید یک وبسایت پویا داشته باشید.
سایت شرکتی

امکانات طراحی سایت شرکتی

در این قسمت با توجه به خدماتی که ارائه میدهید امکاناتی که باید وبسایت شما داشته باشه متفاوت است. برای مثال اگر شرکت شما محصولی برای فروش دارد باید متفاوت از شرکتی که محصولی ندارد باشد.حالا با توجه به حیطه فعالیت شما برخی از موارد ذکر شده متفاوت هستند ولی برخی از آنها برای تمامی وبسایتهای شرکتی ضرورض و لازم میباشد.

  • صفحه “درباره ما“: در این صفحه باید توضیحاتی از شرکتتون و نوع فعالیتتون ذکر کنید. همچنین رزومه و تاریخچه شرکت
  • صفحه “تماس با ما“: در این صفحه باید اطلاعات تماس و آدرس شرکت و آدرس ایمیل و فکس شما قرار بگیرد.
  • اگر محصولی برای ارائه دارید قسمت نظرات حتما باید برای محصولات فعال باشد.
  • صفحه جداگانه برای ارائه محصول
  • ثبت آدرس مکانی بر روی گوگل مپ و قرار دادن آن در وبسایت
  • صفحه مربوط به اخبار شرکت
  • توضیحات لازم برای نحوه ی گارانتی محصولات
  • توضیحات کامل راجع محصول و نحوه ی استفاده از آنها
  • درج تصاویر محصولات در صورت نیاز ارائه ویدیو برای استفاده از محصول
  • صفحه مربوط به اهداف شرکت

مطلب پایانی

همانطور که گفتیم داشتن یک وبسایت به کسب و کارشما اعتبار خواهد داد و باعث مطرح شدن شما خواهد شد. یک جورایی سایت حکم یک کارت ویزیت رو برای شما داره ولی به صورت جامع تر و حرفه ای تر. با داشتن وب سایت شرکتی شما به راحتی میتونید رزومه کاری خودتون اگر محصولی دارید یا خدماتی که ارائه میدهید رو بدون محدودیت مکانی و زمانی به کاربران ارائه کنید. 

همینطور میتونید یک درآمد جانبی برای خودتون داشته باشید شما میتونید از تبلیغات بنری در سایت خودتون استفاده کنید و کسب درآمد داشته باشید. برای اینکه یک سایت حرفه ای داشته باشید بهتر که با مشاورین تخصصی که در این زمینه خبره هستند ابتدا مشورت کنید تا بهترین نتایج را داشته باشید. میتونید با مشاورین ما در بخش مشاوره رایگان صحبت کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر خودتان با ما به اشتراک بگذارید  ( اٌستادان وب )

دسته بندی مقالات

ممکن است دوست داشته باشید !

نیاز به راهنمایی دارید  ؟

نام و شماره خود را برای ما ارسال کنید در اسرع وقت با شما تماس گرفته میشود

20 دقیقه مشاوره رایگان

خوشحالیم که بیش از 2 دقیقه در سایت ما بودی!

برای استفاده از مشاوره رایگان ما میتونی شمارت رو وارد کنی تا باهات تماس بگیریم.