اٌستادان وب ، انتخابی اٌستادانه 

اٌستادان وب

طراحی سایت ورزشی با قیمت مناسب​

با طراحی سایت ورزشی به راحتی میتونید یک فروشگاه اینترنتی محصولات ورزشی داشته باشید هم با مشتریان خود در ارتباط باشید و برنامه ورزشی آنلاین ارائه دهید.
وبسایت ورزشی
فهرست مطالب

طراحی سایت ورزشی با قیمت مناسب

طراحی سایت ورزشی درحال حاضر با توجه به داغ بودن فضای ورزشی و نزدیک شدن به جام جهانی یکی پر درخواست ترین نوع طراحی سایت شده است. خیلی از افراد به دلیل عدم دسترسی به تلویزیون یا عدم پخش به دنبال پخش آنلاین ورزش موردعلاقه خود هستند یا به صورت لحظه میخواهند نتایج آنلاین مسابقات را تماشا کنند. با طراحی سایت ورزشی شما میتونانید تمامی این موارد را برای مخاطب خود فراهم کنید. حتی میتوانید امکانات دیگری رو هم به وبسایت خودتون اضافه کنید تا علاوه بر ارائه اخبار ورزشی یک فروشگاه اینترنتی ورزشی هم داشته باشید. در ادامه همراه ما در استادان وب باشید تا از روش های کسب درآمد با طراحی سایت ورزشی مطلع شوید.

طراحی وب سایت ورزشی

شما با داشتن یک سایت ورزشی به راحتی میتوانید علاوه بر فعالیت درباره رشته های پرطرفدار ورزشی مثل فوتبال و ارائه اخبار های روز و پرحاشیه ای که همیشه در این حرفه وجود دارد حسابی میتونید بازار اخبار داغ را به دست بگیرید حتی کسب درآمدی هم داشته باشید. بی شک شما با داشتن یک وبسایت ورزشی مخاطبین هدف بسیاری خواهید داشت چون بالاخره تمامی رشته ها طرفداران خاص خودشون رو خواهند داشت. از اونجایی که تعداد شاخه های ورزشی بسیار گسترده است و با وجود مسابقات جهانی در تمامی رشته ها شما میتوانید هر روز محتوای جدید و تازه داشته باشید.

حتی در کنار تمامی اخباری که ارائه میدهید هم میتونید یک فروشگاه اینرنتی لوازم ورزشی داشته باشید تا به راحتی محصولی رو به فروش بگذارید. برای مثال میتونید لباس های ورزشی تیم های فوتبال مختلف را به صورت عمده از بازارهای بورس در شهر خودتون خریداری کنید سپس از طریق وب سایت با درصد سودی آن ها را به فروش برسانید. البته باید فوت و فن های وب سایت فروشگاهی را رعایت کنید.

تمامی مواردی که ذکر کردیم را به صورت حرفه ای از طریق یک گروه حرفه ای انجام شود چون که به روزرسانی وب سایت های ورزشی خیلی مهم و ضروری هست در دنیای ورزش هرلحظه اتفاق های جدید رخ میدهد که افراد در دنیای اینرنت به دنبال آنها هستند و باید سایت شما تمامی این اخبار را پوشش دهد. پس انتخاب گروه طراحی سایت خیلی مهم است با در استادان وب با توجه به سابقه ای که داریم میتوانیم به شما در این زمینه کمک کنیم.

طراحی سایت ورزشی مناسب چه کسانی است

سایت ورزشی میتواند مناسب قشرهای مختلفی باشد.مثلا اگر اطلاعات کافی راجع به ورزش های مختلفی دارید که میتوانید آنها را نشر دهید. یا افرادی که باشگاه ورزشی دارند از طریق سایت ورزشی میتوانند تبلیغات باشگاه و جذب مشتری را داشته باشند حتی میتوانند به صورت انلاین برای افرادی که حتی در آن شهر یا محدوده نیستند برنامه ورزشی یا رژیم غذایی ثبت کنند. 

افرادی که در اینستاگرام فعالیت های ورزشی دارند و خاطبین مختلفی دارند میتوانند مخاطبین خود را به سایت ورزشی خود هدایت کنند و از آن طریق برای آنها برنامه ثبت کنند. اینطور اعتبار انها افزایش پیدا میکند و همچنین مخاطبینی خارج از محدوده خواهند داشت که باعث افزایش درآمد آنها خواهد شد.

طراحی سایت ورزشی برای افرادی که تولیدی پوشاک ورزشی یا تجیهزات ورزشی دارند هم مناسب است. شما با داشتن یک وبسایت ورزشی میتونید تمامی محصولات خودتان را بدون داشتن محدودیت های مکانی و زمانی به فروش برسانید.و یک فروشگاه لوازم یا پوشاک ورزشی اینترنتی برای خودتان داشته باشید.

طراحی سایت ورزشی

امکانات سایت ورزشی

برای اینکه از امکاناتی که باید در یک وبسایت ورزشی قرار بگیرد مطلع شوید اول باید هدف ساخت سایت ورزشی خود را مشخص کنید. چه نوع فعالیتی در آن میخواهید انجام دهید صرفا یک وبسایت خبری ورزشی است یا نه محصولی هم قرار است در آن به فروش برسد با توجه به تمامی این موارد امکانات مختلفی رو میتوانید روی  وبسایتتان اعمال کنید که بخشی از این امکانات شامل موارد زیر است:

  • داشتن صفحه برای مشاهده نتایج آنلاین لیگ ها
  • امکان ثبت نام و عضوگیری
  • صفحه وبلاگ جهت ثبت تاریخچه ورزش ها و باشگاه های مختلف
  • امکان درج خبرهای به روز
  • بخش تصاویر از تمامی بازی ها
  • طراحی سایت ریسپانسیو جهت نمایش صحیح در موبایل
  • داشتن یک صفحه مربوط به اخبار نقل و انتقالات
  • قرار دادن امکان مشاهده انلاین بازی ها از طریق فناوری AJAX
  • امکان تحلیل و بررسی ترکیب ها
  • اگر قصد فروش محصولی دارید باید تمامی اصول یک سایت فروشگاهی را رعایت کنید
  • دسته بندی مرتب مطالب
  • دسته بندی تمامی ورزش ها و ارائه اخبار آنها در صفحات مربوطه
  • امکان تبادل نظر کاربران با همدیگر در بخش نظرات

قیمت طراحی سایت ورزشی

به صورت کلی نمیشود قیمت نهایی را اعلام کرد چون با توجه به امکانات و اهداف شما از نوع وب سایتی که میخواهید متفاوت است. برای مثال قیمت وبسایت ورزشی که در آن هم قصد گذاشتن اخبار و هم فروش محصولات دارید با یک سایت ورزشی که فقط هدف اطلاعات و اخبار هست بسیار متفاوت است.

 در اصل نوع اول حکم یک وبسایت فروشگاه ورزشی است و امکانات مختلفی مثل قسمت سبد خرید و درگاه پرداخت و مابقی امکانات دیگر را نیازمند است ولی اگر فقط از نوع خبری باشد خب هزینه های کمتری را دارد. پس برای نهایی کردن قیمت ابتدا لازم است که یک مشاوره طراحی سایت اولیه داشته باشید تا تمامی موارد را ذکر کرده در نهایت قیمت نهایی اعلام گردد.

ساخت سایت ورزشی

مطلب پایانی

بازار ورزش و فوتبال همیشه داغ است و طرفداران زیادی دارد پس داشتن یک وبسایت ورزشی حکم یک منبع درآمد همیشگی میتواند برای شما باشد که با تکنیک های دیجیتال مارکتینگ جز برترین ها قرار بگیرید. همچنین با داشتن یک وبسایت ورزشی خبری میتونید اخبار مابقی وب سایت های دیکر را در آن درج کنید و مبلغی بابت اینکار دریافت کنید. برای داشتن یک سایت ورزشی بهتر که اینکار را به یک گروه با تجربه بسپارید. ما در استادان وب با توجه به تجربیاتی که داریم در این زمینه میتوانیم به شما کمک کنیم جهت اطلاع از قیمت نهایی طراحی وبسایت ورزشی و مابقی مسائل با متخصصین ما در بخش مشاوره رایگان در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر خودتان با ما به اشتراک بگذارید  ( اٌستادان وب )

دسته بندی مقالات

ممکن است دوست داشته باشید !

نیاز به راهنمایی دارید  ؟

نام و شماره خود را برای ما ارسال کنید در اسرع وقت با شما تماس گرفته میشود

20 دقیقه مشاوره رایگان

خوشحالیم که بیش از 2 دقیقه در سایت ما بودی!

برای استفاده از مشاوره رایگان ما میتونی شمارت رو وارد کنی تا باهات تماس بگیریم.