اٌستادان وب ، انتخابی اٌستادانه 

اٌستادان وب

روش های حل مشکل آپلود تصاویر در وردپرس

خیلی از اوقات برای شما هم پیش آمده که با مشکل آپلود تصاویر در وردپرس برخورد کرده اید. ممکن است این خطا به صورت های مختلفی به شما نمایش داده شود ما در این مقاله سعی داریم دلایل رخ دادن این خطا را باهم بررسی کنیم.
حل مشکل آپلود تصاویر در وردپرس
فهرست مطالب

روش های حل مشکل آپلود تصاویر در وردپرس

یکی از خطاهای رایج در وردپرس که ممکن است هر شخص هنگام طراحی سایت با آن رو به رو شود مشکل آپلود تصاویر در وردپرس است.تصور اینکه شما یک وب سایت فروشگاهی داشته باشید از اونجایی که در سایت های فروشگاهی باید تمامی محصولات تصویر داشته باشند شما با مشکل اپلود نشدن تصاویر در ورپرس رو به رو شوید.

گاهی اوقات این مشکل ممکن است به شکل های مختلف به شما نمایش داده شود برای مثال ممکن است با پیغام  failed to fetch رو به رو شوید و گاهی اوقات هم http Error رو به رو میشوید ما در این مقاله در استادان وب سعی داریم که دلایل رخ دادن این خطا در وردپرس و راه حل های رفع این مشکل را بررسی کنیم پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

حل مشکل آپلود تصاویر در وردپرس

دلایل مختلفی برای رخ دادن مشکل آپلود تصاویر در وردپرس وجود دارد که هرکدام راه حل های مختلفی برای رفع این خطا وجود دارد. ما در این مقاله سعی کردیم که مواردی که ممکن است باعث شود شما با این خطا رو ب رو شوید را بررسی کنیم شما هم برای اینکه این مشکل را حل کنید باید تمامی موارد ذکر شده را بررسی کنید و از شر این خطا خلاص شوید پس تا انتها مقاله را مطالعه کنید.

خطای آپلود تصاویر در وردپرس

مشکل ارتباطی اینترنت شما

گاهی اوقات مشکل ارتباطی شما در اینترنت باعث رخ دادن این مشکل میشود وقتی سرعت اینرنت شما کم باشد ولی خب اینکه متوجه شوید ایا مشکل برای این است یا خیر بهتر است یک عکس با حجم بسیار کم آپلود کنید اگر مشکل در بررسی اینترنت شما نبود باید ارتباط خودتان را با سرور وب سایت چک کنید گاهی اوقات عدم ارتباط با سرور وب سایت باعث رخ دادن مشکل آپلود تصاویر در وردپرس میشود.

پاکسازی کش جاوا اسکریپت در وردپرس

گاهی اوقات کش شدن جاوا اسکریپت در وردپرس باعث میشود که فرایند آپلود در سایت مختل شود و این اتفاق باعث به وجود آمدن مشکل آپلود تصاویر در وردپرس میشود. برای اینکه متوجه شوید آیا ایراد از کش جاوا اسکریپت است یا خیر برای بررسی این کار بهتر که کش جاوا اسکریپت را از هاست خود پاک کنید باید وارد کنترل پنل هاست خود شوید سپس مسیر wp-content/uploads را بروید اگر پوشه به نام js_cache وجود داشت باید ان را حذف کنید و سپس دوباره مشکل آپلود تصاویر در وردپرس را بررسی کنید.

سطح دسترسی اشتباه پوشه ها

همانطور که می دانید پوشه ها در وردپرس تا حدی دسترسی دارند. سطح دسترسی اشتباه پوشه های آپلود نیز می تواند از دلایل ایجاد مشکل آپلود تصاویر در وردپرس باشد. برای رفع این مشکل از این روش اول از همه باید از طریق هاست خود وارد فایل منیجر و سپس پوشه public_html شوید. در این بخش از طریق پوشه wp-content بایستی بر روی پوشه uploads راست کلیک کنید. پس از راست کلیک لازم است بر روی گزینه Change Premissions کلیک کنید سپس Premissions پوشه را تعیین کنید و باید مقدار آن را برار با 744 قرار دهید سپس دوباره مشکل آپلود تصاویر در وردپرس را بررسی کنید.

اختلال در افزونه ها

گاهی اوقات در در افزونه وردپرس باعث رخ دادن خیلی از مشکلات در سایت میشود. برای رفع مشکل آپلود نشدن تصاویر در وردپرس در این روش باید تمامی افزونه ها را غیر فعال کنید. که این کار هم می تواند از طریق کنترل پنل هاست و هم از بخش افزونه ها در پیشخوان وردپرس انجام بگیرد.

برای غیر فعال کردن افزونه ها به صورت یکجا تنها کافی است نام پوشه ی plugins ها را در سایت خود و در پوشه wp-contect تغییر دهید. از طریق پیشخوان نیز بایستی به بخش افزونه ها مراجعه نمایید و به صورت یک به یک به غیر فعال کردن افزونه ها بپردازید.توجه کنید اگر با استفاده از این روش مشکل آپلود تصاویر در وردپرس رفع شد باید افزونه ی ناسازگار را پیدا کنید و آن را از وب سایت پاک کنید.

خطا در mod_security سرویس میزبان

گاهی اوقات ایجاد اختلال در مد امنیتی باعث ب وجود امدن مشکل آپلود تصاویر در وردپرس میشود. برای حل این مشکل اگر تسلطی به کد نویسی و طراحی سایت ندارید توصیه میشود که اولین کار با پشتیبانی هاست خود ارتباط برقرار کنید و درخواست حل مشکل را بدهید ولی اگر سعی دارید که خودتان این مشکل را حل کنید با کدهای زیر را در فایل htaccess وارد کنید سپس تغییرات را ذخیره کنید.

<IfModule mod_security.c>

SecFilterEngine Off

SecFilterScanPOST Off

</IfModule>

به روزرسانی هسته وردپرس

گاهی اوقات اختلال در فایل های وردپرس بعث به وجود امدن مشکل آپلود تصاویر در وردپرس میشوند. برای حل این مشکل تنها راه حلی که وجود دارد به روزرسانی هسته اصلی وردپرس میباشد. اگر با آپدیت کردن وردپرس به صورت خودکار بازهم مشکل حل نشده بود بهتر است یک بار دیگر آپدیت را به صورت دستی انجام دهید تا اگر در حین به روز راسنی فایلی کامل و درست به روز نشده بود تعمیر شود و این مشکل حل شود.

مطلب پایانی

تمامی مواردی که ممکن است باعث رخ دادن مشکل آپود تصاویر در وردپرس شوند را توضیح داده ایم و راه حل تمامی آن را هم بررسی کرده ایم ولی گاهی اوقات ممکن است این مشکل از سمت هاست وب سایت شما باشد پس توصیه میشود که در انتخاب سرویس میزبانی خود دقت کنید و با مطالعه مقاله هاست چیست؟ ما تمامی مواردی که هنگام تهیه هاست باید به آن دقت کنید را اطلاع داشته باشید تا دچار همچین مشکلاتی نشوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر خودتان با ما به اشتراک بگذارید  ( اٌستادان وب )

دسته بندی مقالات

ممکن است دوست داشته باشید !

نیاز به راهنمایی دارید  ؟

نام و شماره خود را برای ما ارسال کنید در اسرع وقت با شما تماس گرفته میشود

20 دقیقه مشاوره رایگان

خوشحالیم که بیش از 2 دقیقه در سایت ما بودی!

برای استفاده از مشاوره رایگان ما میتونی شمارت رو وارد کنی تا باهات تماس بگیریم.